به گزارش برنا؛ دوشنبه نوزدهم مهر ماه برنامه گفتوگو محور شب نشینی با حضور آرام جعفری بر روی آنتن می رود. جعفری بازیگر کم کار و کم حاشیه سینما و تلویزیون است که تجربه بازی در سریال های تاریخی از جمله قهوه تلخ از شبکه نمایش خانگی و معمای شاه را دارد. او برای اولین بار با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

وحید میرزاآقایی محقق و کارشناس حوزه ازن و کاربردهای آن در زندگی نیز مهمانان دیگری هستند که در شب نشینی امشب با میزبان برنامه به گفت و گو می نشینند. برنامه شب نشینی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

محمد سلوکی و عبدالرضا احمدی مجریانی هستند که برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا شب نشینی را اجرا می کنند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز این برنامه ار مراکز استانهای کشور با اجرای مسعود روشن پژوه و به تهیه کنندگی یاسر معظمی گودرزی تهیه و پخش می شود.

اطلاعات بیشتر درباره شب نشینی و مهمان های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی shabneshini.irani@ بارگذاری می شود. مخاطبان گرامی لطفا نظرات و پیشنهادات خود را، درباره برنامه های جام جم از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید. تلفن بین المللی 46812400444 شماره شبکه های اجتماعی 9108993934 98 ایمیل امور مخاطبانmokhatab@jjt