شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی#ناجا

نماینده ولی فقیه در سپاه: تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهمترین شاخصه‌های نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ناجا همانند دیگر قوای مسلح، نیروی مکتبی است که تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهمترین شاخصه‌های آن می‌باشد و این نیرو، جوشیده از بطن مردم، برای مردم و محبوب مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را به وی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا و خانواده‌های معظم آنان تبریک گفت.


«کونوا قوامین لله شهداء بالقسط»

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار حسین اشتری زیده عزه

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

سلام علیکم

هفته نیروی انتظامی نماد شکوه و یادآوری جان فشانی‌های شما دلیرمردان قهرمان، ولایت‌مدار و ارزشی ایران اسلامی است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند سایر نیرو‌های مسلح به خصوص برادران سپاهی خویش، با عزمی پولادین و ارداه‌ای سترگ و استوار، جلوه‌هایی ماندگار از ایثار و فداکاری در عرصه‌های گوناگون را خلق نموده اید.

ناجا همانند دیگر قوای مسلح، نیروی مکتبی است که تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهمترین شاخصه‌های آن می‌باشد و این نیرو، جوشیده از بطن مردم، برای مردم و محبوب مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است. اهتمام برادران همیشه بیدار و پرتلاش نیروی انتظامی با روحیه جهادی و نگاه اجتماعی محور در صیانت از تامین امنیت پایدار ایران اسلامی در دوران خاطره انگیز دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی ستودنی است و یقیناً از اذهان ملت شریف و ارجمند ایران فراموش نخواهد شد.

شهید عزیزمان سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی چه زیبا گفت: "برادران ناجا حقیقتاً سرباز گمنام هستند چرا که عملشان را خالصانه و برای رضایت خدا انجام می‌دهند و نیروی انتظامی در همه میدان‌ها و صحنه‌های جهادی نقشی ارزنده، مخلصانه و عاشقانه دارد" و بی تردید بازوان قدرتمند، ایمان و روحیه معنوی این جوانان مومن و متعهد پلیس، تداعی کننده روحیه سرشار از خلوص و صفای بسیجیان مخلص و بی ادعاست و این انسجام و همیشگی مثال زدنی خود نمونه‌ای از اتحاد ملی است که این مهم به برکت فرهنگ عاشورایی و غیرت علوی تحقق یافته است.

اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» آن را «مظهر اقتدار و مهربانی» خواندند به جنابعالی، فرماندهان، سربازان گرانقدر وظیفه و همه کارکنان اعم از برادارن و خواهر سلحشور و خدوم آن نیرو تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز عزیز ناجا، از پیشگاه حضرت حق برای همه بزرگواران توفیق استمرار و دوام سربازی خالصانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» که ان شاء الله مقدمه پاسداری در رکاب حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا له الفدا» خواهد بود را خواستارم.
 

 

انتهای پیام/