به گزارش برنا، اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین جلسه هیات اندیشه ورز جوانان با حضور جمعی از نخبگان و خبرگان حوزه جوانان که در عرصه های گوناگون اجتماعی فرهنگی، گروه های مردم نهاد و جهادی تشکیل شده با حضور دکترسید حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان برگزار شد.

احمدی در این خصوص افزود: همفکری و تبادل نظر به منظور ارتقا جایگاه جوانان در جامعه با محور رفع و دفع مشکلات اصلی و کلیدی آحاد جوانان کشور از جمله موضوعات مورد بررسی در هیات مذکور است.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با تاکید بر تشکیل مستمر و منظم جلسات هیات اندیشه ورز بیان کرد: این الگو می تواند در کلیه رده های وزارتخانه از جمله اداره کل استان ها، فدراسیون ها و هیات های ورزشی تعمیم یافته و مدیران این وزارت با اجتماع منسجم جوانان از افکار گوناگون و متنوع خود را بهرمند کرده و جایگاه تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها را ارتقا بخشد.

احمدی همچنین از تشکیل هیات اندیشه ورز ورزش کشور سخن گفت و تاکید کرد: این هیات با حضور جمعی از پیشتازان و پیشکسوتان و مجربین حوزه ورزش طی روزهای آینده تشکیل جلسه داده و یقین داریم آثار، فواید و دستاوردهای ارزشمندی در سبد فعالیت های وزارت ورزش و جوانان شاهد خواهیم بود.