شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#سرمایه گذاری#فرهنگ#خرید و فروش

امکان معامله غیرمستقیم در بورس تسهیل شد

امکان معامله غیرمستقیم در بازار سرمایه تسهیل شد

در راستای فرهنگ سازی و تسهیل سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه، امکان خرید و فروش واحدهای صندوق های سرمایه گذاری تسهیل شد.

به گزارش مشرق، در مراسمی که دیروز با حضور اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی و تسهیل سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه امکان خرید و فروش واحدهای صندوق های سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین در سوپر آپ اسنپ فراهم شد.

داوود رزاقی در این مراسم گفت: تامین سرمایه نوین به عنوان اولین مجموعه توانسته با همکاری اسنپ خارج از بازار سرمایه مجوز سرمایه گذاری غیرمستقیم را فراهم آورد.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین افزود: با رونمایی از این پلتفرم افراد بدون مراجعه به شبکه بانکی و زیرمجموعه ها می‌توانند سرمایه گذاری خود را ثبت کرده و این امر موجب صرف هزینه کمتر شده و در راستای فرهنگ سازی مزیت خوبی نیز به شمار می آید.

مدیر نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس هم در این مراسم گفت: یکی از برنامه های جدی سازمان بورس همیشه بحث سرمایه گذاری غیرمستقیم بوده است.

میثم فدایی افزود: با وجود اعتراضات سهامداران و مشکلات پیش آمده و همین طور و توسعه اکوسیستم بازار سرمایه، به این نتیجه رسیدیم که راهی به جز سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار وجود ندارد.

وی بیان کرد: در دستورالعمل جدید اجازه صدور و ابطال در اپلیکیشن های خارج از بازار سرمایه نیز فراهم شد و اسنپ به عنوان یکی از شرکت های بالغ کشور در این امر پیش قدم شد و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور بتوانیم وزن فعالیت های فینتکی را در اپلیکیشن اسنپ بیشتر مشاهده کنیم.

مدیر ارشد اجرایی اسنپ نیز در این مراسم اظهار کرد: سرمایه‌گذاری کار تخصصی است که برای موفقیت در آن نیاز به صرف زمان و دانش لازم است.

مجید حسامی وی بیان کرد: بر اساس بررسی‌های مختلف در دنیا که نتیجه آن در بازار سرمایه ایران هم صادق است ، همیشه سرمایه گذاری غیرمستقیم نتیجه بهتری داشته است.

وی افزود: ما در اسنپ به عنوان بزرگترین مجموعه با تعداد کاربران بالا و جوان، توانستیم طی یک سال پلتفرم مدیریت سرمایه را توسعه دهیم واز امروز همه کاربران می توانند از طریق اسنپ در این پلتفرم ها ثبت نام کرده و سرمایه گذاری خود را تکمیل کنند.

منبع: تسنیم