شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#آتش سوزی#ترافیک#محدوده

آتش سوزی در دو نقطه از تهران

آتش سوزی در دو نقطه از تهران

مجید رنجبر از وقوع دو فقره حریق در یک باب انبار و فضای سبز و از حضور به موقع عوامل راهور جهت کنترل ترافیک در محدوده این حوادث خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: روز گذشته دو مورد حریق در دو نقطه شهر تهران در یک باب انبار و فضای سبز روی داد که عوامل راهور تهران بزرگ در این مسیرها حضور یافتند.

این مقام انتظامی گفت: حریق اول در ساعت ۱۷:۳۰ در موقعیت بزرگراه یادگار (ره) به جنوب بعد از پل ابوالفتحی (منطقه ۲۳) در فضای سبز روی داد که بلافاصله تیم‌های راهور و آتش نشانی در این محل حضور یافتند.

همه خانی گفت: در حریق دوم که در ساعت ۱۸:۳۰ در موقعیت خیابان ری به شمال کوچه ساعتچی (منطقه ۱۲) روی داد که انبار قطعات خودرو دچار حریق گشته و در این مورد هم بلافاصله عوامل راهور تهران بزرگ در این محدوده حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

رنجبر گفت: بلافاصله پس از دریافت این اخبار تیم‌های پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر شدند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل ایجاد شده بود انجام دادند .

وی از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند.

رنجبر گفت پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.