به گزارش برنا، جونگ وو یونگ، بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص دیدار برابر ایران گفت: بازیکنان ایران بسیار قوی بوده و باید در طول 90 دقیقه بهترین بازی را داشته باشیم. ایران و کره جنوبی از تیم های مهم گروه هستند و باید بهترین نتیجه را بگیریم. اهمیت خط دفاعی در هر مسابقه‌ای بسیار بالاست و ما باید با سازماندهی خوبی دفاع کنیم. ایران بازیکنان با استعداد و با قدرت تهاجمی بالایی دارد و همین مساله باعث می‌شود که خط میانی و تدافعی در 90 دقیقه باید با همکاری و سازماندهی خوبی بازی کند. ما در طول تمام بازی باید تمرکز روی مسابقه داشته باشیم زیرا چنین مسابقه‌ای، بازی تک گل‌هاست. امتیاز در اینجا برای ما اهمیت زیادی دارد تا بتوانیم به صدرنشین گروه بدل شویم و راهی جام جهانی شویم.

او در پاسخ به این سوال در زمان آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم ایران را بررسی کرده اید؟ گفت: تیم ایران بسیار قدرتمند است و از لحاظ فیزیکی و تکنیکی خوب هستند. این تیم سازماندهی خوبی دارد و بازیکنانش از لحاظ تکنیکی فردی بسیار خوب هستند و ما تمرینات را بر اساس آنالیزی که داشتیم، انجام دادیم.

هافبک تیم ملی کره جنوبی در خصوص قدرت ایران گفت: استایل، روش و شیوه بازی ایران مثل قبل است. آنها تیمی هستند با قدرت فیزیکی بسیار بالا و نظم بسیار. آنها بازیکنان با توانایی خوبی در خط تهاجمی دارند که ما باید حواسمان به آنها باشد.

او در رابطه با هماهنگی خود با دیگر هافبک تیم ملی کره جنوبی یعنی «هانگ این بوئم» گفت: وقتی بازی شروع شود ما متوجه خواهیم شد که چه نقشی در این مسابقه داریم. من همه توانم را در این بازی خواهم گذاشت و باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی در بازی رخ خواهد داد. من روی تعادل و ثبات تیم متمرکز خواهم شد و سعی دارم به خط دفاعی کمک کنم. اگر در بازی بعدی حضور داشته باشم همه حواسم و توانم را در میدان خواهم گذاشت.هر کس در زمین باشد، بهترین عملکرد را خواهد داشت زیرا ما یک تیم هستیم و همه تیم می‌خواهد بهترین نمایشش را به ثبت رساند.