شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#پیش فروش

چند نفر در طرح پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کردند؟

در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو مجموعاً یک میلیون و ۸۸ هزار نفر برای ظرفیت ۱۵ هزار دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند.

 مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه انجام شد. برهمین اساس مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت ۵ روز مهلت خواهند داشت تا با واریز مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند البته درصورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین افراد منتخب خواهد شد.

در این طرح ۵ محصول رانا پلاس، سورن پلاس، ۲۰۷ دستی پانوراما، دناپلاس اتوماتیک و دستی با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شده است.

در این طرح مجموعاً یک میلیون و ۸۸ هزار و ۶۱۸ نفر برای ۵ محصول مذکور اقدام به ثبت نام کرده بودند به نحوی که ظرفیت این ۵ خودرو ۱۵ هزار دستگاه بود.

در خودروی راناپلاس ۱۲۲ هزار و ۹۳۴ نفر برای ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه، سورن پلاس ۱۹۱ هزار و ۸۳۹ نفر برای ظرفیت ۲۳۰۰ دستگاه، ۲۰۷ دستی پانوراما ۵۲۸ هزار و ۷۸۴ نفر برای ظرفیت ۳۷۰۰ دستگاه، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۰۳ هزار و ۷۴۲ نفر برای ظرفیت ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه و برای خودروی دنا پلاس توربو دستی ۶ سرعته ۱۴۱ هزار و ۸۵۹ نفر برای ظرفیت هزار دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

منبع: تسنیم