شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

آغاز به کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه های علمیه

آغاز به کار ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه های علمیه

با حکمی از طرف آیت‌الله اعرافی، ستاد راهبری مساجد در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملانوری به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی مسلمی فر به عنوان دبیر، آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، ستاد راهبری مساجد با هدف ظرفیت شناسی و تقویت مسجد محوری در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی مسلمی فر دبیر ستاد راهبری مساجد، در این باره اضافه کرد: باتوجه به اینکه محور اصلی مساجد، امامان مساجد هستند و ایشان فرزندان حوزه محسوب می‌شوند، ستاد راهبری مساجد در اولویت اول پیگیر آموزش و تربیت و ارتقاء این عزیزان، جهت اداره هرچه بهتر مسجد و محله است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه امام مسجد، در اولویت بعدی، این ستاد بدنبال خدمات رسانی به امامان مساجد با استفاده از ظرفیت‌های حوزه و دیگر ارگانهاست که ان‌شاءالله با یک زیر ساخت مناسب و به صورت یک اتوماسیون ویژه بشود به امامان مساجد خدمات رسانی کرد.

مسلمی‌فر افزود: از دیگر برنامه‌های پیش رو طراحی یک سامانه ی جامع آموزش و اعزام ائمه جماعات است که بعد از اقدامات نهایی، بزودی از آن رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی مسلمی فر در آخر بیان کرد:با توکل به خدا و وحدت بین ارگانها ان‌شاءالله بتوانیم قدمی برای مساجد و امامان مساجد در سراسر کشور برداریم.

انتهای پیام