شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروهای مسلح#نیروی انتظامی

تسهیلات نظام وظیفه در هفته نیروی انتظامی/ امکان ارائه درخواست جذب مشمولان بالای ۳ سال غیبت در نیروهای مسلح


تسهیلات نظام وظیفه در هفته نیروی انتظامی/ امکان ارائه درخواست جذب مشمولان بالای 3 سال غیبت در نیروهای مسلح

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای تسهیلات ویژه این سازمان را در هفته نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰ تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اعلام کرد که تسهیلات ویژه‌ای در هفته نیروی انتظامی توسط این سازمان برای رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنها در نظر گرفته شده است.

در این اطلاعیه آمده است:

تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت که متقاضی تمدید تاریخ اعزام به خدمت هستند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)  به مدت یک ماه تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

همچنین تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به تاریخ آبان ماه سال جاری هستند، می‌توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir یا از طریق دفاتر پلیس+10 درخواست خود را ثبت کنند.

شایان ذکراست، در راستای رسیدگی حداکثری به پرونده‌های پزشکی یا کفالت مشمولان، کمیسیون‌های مربوطه با ظرفیت بیشتر در این هفته برگزار می‌شود.

در راستای برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، رسیدگی ویژه به مشکلات مربوط به صدور کارتهای هوشمند پایان خدمت و معافیت و همچنین برگزاری و رسیدگی ویژه به کمیسیونهای ویژه توجیه غیبت  نیز در دستور کار قرار دارد.

از دیگر برنامه‌های ویژه سازمان وظیفه عمومی در هفته نیروی انتظامی جذب مشمولان غایب بالای سه سال غیبت در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است که این دسته از عزیزان می‌توانند به رده‌های انتظامی استان خود مراجعه کنند.

لازم به ذکراست، مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن‌گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/