شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#ریاست جمهوری#وزن

راز کاهش وزن ترامپ بعد از ریاست جمهوری لو رفت

کدخبر: 446552
اقتصاد نیوز : هنگامی که از میلر درباره راز کاهش وزن ترامپ پرسیده شد، او پاسخ داد: «راز کاهش وزن او نداشتن آشپزخانه‌ای به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، کمی گلف و دیگر فعالیت‌های سبک است.»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جیسون میلر، مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، روز یکشنبه در مصاحبه‌ای راز کاهش وزن وی را نبودن یک آشپزخانه ۲۴ ساعته در اختیار ترامپ اعلام کرد.

جیسون میلر در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که وضعیت ترامپ پس از برکناری از سمت ریاست جمهوری چگونه است، گفت: «ترامپ پس از برکناری از سمت خود بسیار شاداب‌تر بنظر می‌رسد. پوست او برنزه شده و دائما در حال استراحت است.»

هنگامی که از میلر درباره راز کاهش وزن ترامپ پرسیده شد، او پاسخ داد: «راز کاهش وزن او نداشتن آشپزخانه‌ای به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، کمی گلف و دیگر فعالیت‌های سبک است.»

در معاینه پزشکی سالیانه ترامپ در فوریه ۲۰۱۹، مشخص شد که وزن ترامپ ۱۱۰ کیلوگرم (۲۴۳ پوند) است. وزن او نسبت به میزان مشابه سال ۲۰۱۸ چهار پوند افزایش یافته و چاق‌تر شده بود.

در آوریل امسال، یکی از مشاوران رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با پایگاه خبری بیزنس اینسایدر اعلام کرد که ترامپ پس از زمان خروج از کاخ سفید، ۱۵ پوند (حدود ۷ کیلوگرم) وزن کم کرده و لاغرتر شده است. یکی دیگر از مشاوران ترامپ نیز گفته است که وی پس از پایان ریاست جمهوری  بسیار شاداب و سالم و خوش برخودتر به نظر می‌رسد.

از طرفی دیگر نیز رونی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید از رژیم غذایی ترامپ که باعث چاقی او شده بود پرده برداشت. جکسون ادعا کرد که کارکنان کاخ سفید مجبور بودند سبزیجات غذای ترامپ را جداکنند. رژیم غذایی او فقط همبرگر‌های بزرگ مک دونالد، استیک و مرغ‌های سوخاری کی اف سی بودند.

او همچنین ادعا کرد که ظاهرا ترامپ روی میز خود در کاخ سفید دکمه مخصوصی داشته که هر زمان یک کوکاکولای رژیمی می‌خواست آن را فشار می‌داد.

راز سلامتی و لاغری ترامپ در حالی منتشر می شود که چندی پیش تصاویری از کاهش وزن شدید، وزیر امور خارجه دولت دونالد ترامپ در توئیتر گمانه زنی‌هایی را درباره علت تغییر وزن وی به دنبال داشت. برخی از کاربران کاهش وزن او را حدود۱۷ کیلو تخمین زدند. مردم آمریکا می‌خواهند بدانند پمپئو چگونه تا این حد کاهش وزن داشته است. آیا بیمار است؟ یا قرص کاهش وزن خورده یا رژیم غذایی سختی داشته است؟