شهرخبر

فروش بلیت بازی ایران و کره جنوبی ۲ میلیون تومان/ پلیس فتا هشدار داد

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل تبلیغ دروغین فروش بلیط دیدار بازی های تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی خبر داد.

به گزارش زنهار؛ سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ دروغین فروش بلیط دیدار بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی خبر داد. 

سرهنگ پاشایی ، در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت : بر اساس رصد صورت گرفته در فضای مجازی شخصی که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیط دیدار بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی بود ، مورد شناسایی قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار کرده و جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی تصریح کرد : خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری فرصت ارتکاب جرم از این فرد کلاهبردار گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان فروش این بلیط ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه های خود پیشنهاد داده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه حضور هر گونه تماشاچی در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آنها خواهد بود ؛ از شهروندان خواست : فریب تبلیغات فریبنده مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.