جواد عزتی و همسرش در تورنتو /عکس

تصویری از امیر کاظمی،عباس جمشیدی، رویا میرعلمی، مه لقا باقری و جواد عزتی در تورنتو کانادا برای اجرای تئاتر “زندانی خیابان دوم” را مشاهده می کنید. کارگردانی این نمایش برعهده مه لقا باقری می باشد.

 «زندانی خیابان دوم» یکی از تلخ ترین کمدی های نیل سایمون آمریکایی است چون به یکی از بحرانی ترین وضعیت های انسانی می پردازد که در آن اخراج و بیکاری باعث اتفاقاتی در روابط خانوادگی مل (با بازی جواد عزتی) و همسرش ادنا (مه لقا باقری) ادیسون خواهد شد. خراب بودن کولر در تابستان و سرمای زیر صفر خانه، شلوغی های شبانه دختران دانشجو که هر شب میزبان ورزشکاران مرد هستند و فضولی ها و سروصداهای مرد طبقه بالایی علاوه می شود به جریان اخراج و بیکاری مل که او را عصبانی و بیمار می کند؛ حالا ادنا باید هم از او پرستاری کند و هم برای برطرف شدن مخارج دو جا کار کند…

 

جواد عزتی و همسرش در تورنتو /عکس

جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما است. جواد عزتی از ۱۵ سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی‌ کار کرده است. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. جواد عزتی و همسرش هم از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود.