شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رکوردشکنی

مهردلان: می‌خواهم در آسیا رکوردشکنی کنم

مهردلان: می‌خواهم در آسیا رکوردشکنی کنم

شاهین مهردلان می‌گوید توانایی ثبت رکوردهای بالاتر از ۲۱ متر را هم دارد و امیدوار است که در مسابقات آسیایی پیش رو رکوردشکنی کند.

فصل مسابقات فضای بازی دوومیدانی با برگزاری لیگ به پایان رسید و ورزشکاران وارد فصل ریکاوری و بدنسازی شده‌اند تا به تدریج خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن آماده کنند.

 

شاهین مهردلان به عملکرد خود در سه مرحله مسابقات باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: قبل از لیگ برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌شدم، اما ورودی نیاوردم و از آنجایی که امسال مسابقات داخل سالن و بازی‌های داخل سالن آسیا را پیش رو داریم با شرایط ریکاوری و آمادگی ۶۰، ۷۰ درصد در لیگ شرکت کردم، با این حال عملکردم خوب بود.

 

او به افزایش مبلغ قراردادها در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: پیشنهادهای خوبی شد و مبالغی که به من پیشنهاد  دادند، ‌ چندین برابر سال‌های قبل بود اما به خاطر دوستی با آقای رحمتی و شرایطی دیگر، تصمیم گرفتم فارغ از هر مبلغی به پلیمرخلیج فارس کمک کنم، یعنی قراردادی هم امضا نکردم و برایم مهم نبود، ‌ فقط به خاطر آقای رحمتی به این باشگاه رفتم.

-

 

مهردلان با بیان اینکه منتظر آغاز اردوها توسط فدراسیون است، ادامه داد: در مشهد امکانات خوبی دارم و قطعا اردوهایم اینجا برگزار می‌شود. از طرف دیگر سرباز هم هستم و باید در مشهد بمانم. البته اردویم را زودتر شروع می‌کنم چون وقت ندارم اما منتظر تصمیم‌گیری فدراسیون در این زمینه هم هستم. امسال مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، قهرمانی داخل سالن جهان و بازی‌های داخل سالن آسیا را پیش رو داریم و باید آماده شویم.

 

او به رکوردشکنی‌هایی که قبل از لیگ انجام داد اشاره و بیان کرد: رکوردهایی که قبل از المپیک زدم در مسابقات سال آینده هم مدال می‌گیرد اما به این راضی نیستم، چون پرتاب‌های بهتری هم داشته‌ام و در تمرینات حد نصاب بیشتر از ۲۱ متر را هم ثبت کرده‌ام. امیدوارم از همان مسابقه اول رکوردشکنی کنم، ابتدا رکورد داخل سالن آسیا و سپس بازی‌های آسیایی را جابه‌جا کنم.

 

مهردلان در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقاداتی که در ماه‌های گذشته داشتید آیا مسئولان برای مسابقات پیش رو قول حمایت داده‌اند؟ گفت: ما  در خراسان رضوی مشکل داشتیم و رئیس هیات و مدیر کل ورزش نداشتیم. خوشبختانه اکنون آقای افشین داوری به عنوان مدیر کل ورزش استان منصوب شده و امیدوارم زودتر انتخابات هیات هم برگزار شود، چون قبلا یکی از منابع حمایتی ما هیات بود اما ۶ ماه می‌شود که هیچ حمایتی نکرده است. آقای صیامی هم قول‌ داده‌اند تا بازی‌های آسیایی حمایت ۱۰۰ درصدی داشته باشند. می‌دانم که برنامه‌های ویژه‌ای دارد و امیدوارم این قول‌ها عملی شوند.