شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#حمله تروریستی#افغانستان

با صدور بیانیه ای؛

ائتلاف «۱۴ فوریه» بحرین حمله تروریستی در «قندوز» را محکوم کرد

ائتلاف «۱۴ فوریه» بحرین حمله تروریستی در «قندوز» را محکوم کرد

ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر در «قندوز» افغانستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» بحرین بیانیه‌ای را در خصوص حمله تروریستی اخیر در «قندوز» افغانستان منتشر کرد. این ائتلاف در بیانیه خود حمله تروریستی مذکور را به شدت محکوم کرده است.

بر اساس این گزارش، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه در بیانیه خود آورده است: مسئولان افغانستان به وظیفه خود در تأمین امنیت مردم این کشور عمل کنند. پیشتر نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام تروریستی در قندوز افغانستان با تمامی ارزش‌های ادیان آسمانی و اصول حقوق بشری در تعارض است. مقامات مسئول در افغانستان عاملان این جنایت فجیع را محاکمه کنند.

حزب الله در ادامه نیز افزوده است: لازم است که مقامات افغانستان تدابیری را به منظور جلوگیری از تکرار مجدد این حوادث دردناک اتخاذ کنند. از خداوند می‌خواهیم شهدای این حمله تروریستی را رحمت کند و به خانواده‌های آنها صبر عنایت فرماید.

گفتنی است، شبکه تلویزیونی طلوع روز شنبه از افزایش تعداد شهدای انفجار انتحاری روز گذشته در این کشور به ۱۵۰ نفر خبر داد. بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یکی از اعضای کادر بیمارستان ولایت قندوز در این خصوص گفت که بر اثر این حادثه تاکنون ۱۵۰ تن شهید و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.