شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روابط عمومی#مسجد

در جلسه شورای معارف اسلامی؛

تاکید شورای معارف سیما بر لزوم توجه به قرآن با محوریت وحدت مذاهب

تاکید شورای معارف سیما بر لزوم توجه به قرآن با محوریت وحدت مذاهب

جلسه هم اندیشی برنامه‌های هفته وحدت با حضور دبیر شورای معارف سیما، مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع برنامه‌های هفته وحدت، نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما، حجت الاسلام علی مولایی، مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی دانش آشتیانی، مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران و نمایندگان گروه‌های معارف شبکه‌های سیما به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

بنابراین گزارش، جواد شیخ اکبری؛ دبیر شورای معارف سیما در این جلسه ضمن تسلیت مناسب‌های دهه آخر ماه صفر از زحمات کسانی که در اربعین امسال فعالیت داشتند تشکر کرد و گفت ان شاء ا… تلاش‌ها و زحمات با همت مضاعف همکاران در دهه آخر ماه صفر کامل می‌شود.

شیخ اکبری ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه به موضوع وحدت به عنوان یکی از موضوعات مهم و راهبردی انقلاب اسلامی پرداخت و بر اهمیت کار رسانه‌ای برای خنثی سازی فعالیت‌های ضد تقریبی دشمن تاکید کرد.

حجت الاسلام علی مولایی، مدیرکل روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز در این جلسه اجرای پویش «ما امت رسول الله هستیم» همزمان با هفته وحدت را پیشنهاد داد و گفت: در این یک هفته می‌توان مسابقات متنوعی را طراحی و در شبکه‌های سیما اجرایی کرد.

مهدی دانش آشتیانی مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران در این جلسه راجع به برنامه‌های نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) توضیحاتی ارائه کرد.
در این جلسه نمایندگان شورای معارف شبکه‌های سیما نقطه نظرات خود را در خصوص هفته وحدت و مناسبت‌های ماه ربیع الاول مطرح کردند.