شهرخبر

شعار جالب مهدی تارتار در ذوب آهن 

شعار جالب مهدی تارتار در ذوب آهن 

مهدی تارتار بعد از حضور موفق در پیکان حالا امیدوار است در ذوب آهن هم به سیر صعودی خود در مربیگری ادامه دهد و البته کار سختی را برای تحقق این مهم پیش رو دارد. 

ذوب آهن اگر چه نایب قهرمانی در آسیا را کارنامه دارد اما در یکی دو فصل اخیر نتوانسته از شخصیت فنی خود در بازی های لیگ برتر دفاع کند و فصل گذشته به زحمت و به لطف پیروزی تراکتور در برابر سایپا در جدول بازی ها ماند بطوریکه در پایان فصل بیانیه ای به منظور تشکر از باشگاه تراکتور به خاطر ارایه بازی جوانمردانه در برابر سایپا منتشر کرد. 

 

سرمربی فصل گذشته پیکان در بدو ورود به ذوب آهن با جذب بازیکنان متعدد از دسته اول و لیگ برتر متناسب با بودجه باشگاه دگردیسی در تیم اصفهانی ایجاد کرد و حالا به دنبال حاکم کردن فضای جدید در تیم اصفهانی است تا این تیم به سمت نتیجه گیری حرکت کند و به روزهای خوب گذشته خود برگردد. روزهایی که آخرین بار بعد از حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی ذوب آهن رخ داد. 

 

و اما مهدی تارتار برای اینکه در ذوب آهن هم همانند پیکان – نفت مسجد سلیمان و حتی پارس جنوبی کارنامه خوبی از خود بجا بگذارد شعار جالبی را برای شاگردانش طراحی کرده است؛ "کار و تلاش سخت، پایان خوب و ماندگار".

-