شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#همزمان

رونمایی از هویت بصری جدید شبکه ورزش در فصل پاییز/ بخش‌های خبری ورزشی و مسابقه استعدادیابی کشتی در راه است


رونمایی از هویت بصری جدید شبکه ورزش در فصل پاییز/ بخش‌های خبری ورزشی و مسابقه استعدادیابی کشتی در راه است

شبکه ورزش به زودی و همزمان با ایام ربیع الاول با طرح‌های جدیدی به استقبال فصل جدید لیگ‌های ورزشی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از پوشش کامل رقابت‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو که بخش عمده‌ای از برنامه‌های تابستانی شبکه ورزش را  به خود اختصاص داده بود، این شبکه در فصل پاییز و ایام ربیع الاول و همزمان با آغاز لیگ‌های ورزشی، برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. 

مهمترین تغییر شبکه ورزش سیما پس از یک دهه فعالیت، بازطراحی هویت بصری این شبکه خواهد بود. در طراحی هویت بصری جدید شبکه ورزش سعی شده است از به‌روزترین قابلیت‌ها و خلاقیت‌های شبکه‌های مهم ورزشی جهان استفاده شود. تغییرات در هویت بصری شبکه در 3 فاز به انجام خواهد رسید که شامل تغییر در پوسته گرافیکی شبکه، آرم استیشن‌ها و کانترها می‌شود. رونمایی از هویت گرافیکی جدید شبکه ورزش در روز 17 ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) انجام خواهد شد.
 
در بخش پخش زنده رویدادهای سطح اول ورزش جهان پخش مسابقات جام جهانی فوتسال، کشتی قهرمانی جهان، فوتبال مقدماتی جام جهانی، وزنه‌برداری قهرمانی جهان و مسابقات تنیس قهرمان قهرمانان در قالب ویژه برنامه‌های اختصاصی در جدول پخش فصل پاییز شبکه ورزش پیش‌بینی شده است. همچنین مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان، لیگ جهانی کاراته، مسابقات بسکتبال حرفه NBA، فرمول یک و موتوجی‌پی نیز از دیگر مسابقات مهمی است که در طول فصل پاییز به صورت زنده از طریق شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهد رفت.

در گروه تولید شبکه ورزش نیز، برنامه شب‌های فوتبالی که اختصاص به مسابقات داخلی فوتبال ایران دارد و برنامه لذت فوتبال نیز با تمرکز بر فوتبال‌ خارجی، همچون گذشته مسابقات مهم فوتبال لیگ‌های اروپایی را پوشش خواهد داد.

شبکه ورزش همچنین فصل جدید برنامه‌های خود همچون باشگاه، کادرفنی، بازم مثل همیشه، فوتبال 120، ویدئوچک و کوه گشت را نیز با تغییرات فرمی در گرافیک و دکور و تغییرات محتوایی در تولید آیتم‌ها و بخش‌های جدید، در طول فصل پاییز به روی آنتن خواهد برد.

مهمترین و جذاب‌ترین بخش برنامه‌های تولیدی شبکه ورزش، مربوط به طراحی و تولید برنامه استعدادیابی کشتی است که به رقابت و معرفی چهره‌های نوجوان و جوان کشتی کشور اختصاص دارد. این برنامه هم اکنون در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و به زودی و با پایان مسابقات کشتی قهرمانی جهان، تولید آن آغاز خواهد شد.

افزوده شدن بخش‌های خبری ورزشی که خلأ آن در شبکه ورزش به صورت جدی احساس می‌شد، از دیگر اتفاقات مهم شبکه ورزش در فصل پاییز خواهد بود. اضافه شدن دو بخش خبری صبحگاهی و شبانگاهی با رویکرد ارائه مهم‌ترین اخبار ورزش ایران و جهان در دستور کار شبکه ورزش قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که میان برنامه‌هایی نظیر بسته‌های خبری «دست اول» با هدف پوشش آخرین اخبار ورزش جهان و «دوربین ورزش» با محوریت پرداخت به مهم‌ترین اتفاقات و حواشی ورزش کشور نیز در طول این فصل از طریق شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/