شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#ورامین#والیبال

شیرکوند: افکار عمومی منتظر دیدن تاثیر سفر وزیر ورزش به ورامین هستند/ احترام تیم باید حفظ شود


شیرکوند: افکار عمومی منتظر دیدن تاثیر سفر وزیر ورزش به ورامین هستند/ احترام تیم باید حفظ شود

رئیس هیئت والیبال ورامین گفت: مردم می‌خواهند عملی شدن وعده‌های وزیری که از جنس ورزش است را در شهر ورامین ببینند.

احسن‌الله شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط مالی تیم والیبال شهرداری ورامین، پیش از آغاز لیگ برتر اظهار داشت:‌ در روزهای گذشته با همه بازیکنان تسویه حساب و تمام بدهی فدراسیون را هم پرداخت کردیم. پول ثبت نام در لیگ برتر به حساب فدراسیون، پرداخت شده است و تیم از نظر مالی، شرایط ایده‌آلی دارد. منحل شدن تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین نیز هیچگونه ارتباطی به تیم ما ندارد. ما به دنبال کانالی دائمی و خارج از شهر ورامین برای تیم هستیم تا برای سال‌های آینده به مشکل برنخوریم.

رئیس هیئت والیبال ورامین ادامه داد: تمرینات تیم به خوبی پیش می‌رود و بازیکنان با نشاط و سرحال مشغول تمرین هستند. شهرداری ورامین در این فصل، تیم اسم و رسم داری نیست و یک دست و هماهنگ است. بودجه ما اگرچه به هیچ عنوان در حد تیم‌های صنعتی و خودروساز نیست ولی به آینده تیم، امیدوار هستیم. دو بازی تدارکاتی با پیکان و گنبد نیز در لیست برنامه‌های ما قرار دارد.

شیرکوند در مورد بازیکنانی که با تیم شهرداری قرارداد بستند ولی این تیم را ترک کردند، گفت: ما در مورد 3 بازیکن هنوز اختلاف داریم و البته دنبال محرومیت آنها نیستیم. ما به احترام متقابل و احیای حق و حقوق تیم فکر می‌کنیم. احترام تیم ما باید حفظ شود و ما خواهان در دست داشتن اختیار این 3 بازیکن هستیم.

وی تصریح کرد:‌ ما کار خلافی انجام ندادیم و فقط با این بازیکنان، خیلی زود و قبل از تیم‌های دیگر قرارداد بستیم. آنها نباید زیر قول می‌زدند. ما در حال حاضر شاید نیازی به این بازیکنان نداشته باشیم ولی تاکید ما بر احترام متقابل است. فرض کنید ما با این بازیکنان قرارداد بسته بودیم ولی چند روز مانده به شروع لیگ به آنها می‌گفتیم که مورد نیاز باشگاه نیستند.

شیرکوند در مورد حضور حمید سجادی، وزیر ورزش در ورامین گفت: ضمن تشکر از بازدید سجادی از تیم والیبال شهرداری ورامین، همه افکار عمومی منتظر دیدن تاثیر سفر وزیر به ورامین هستند. مردم می‌خواهند عملی شدن وعده‌های وزیری که از جنس ورزش است را در شهر ببینند.

انتهای پیام/