شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خاورمیانه#خواننده سرشناس#اینستاگرام

ابراز علاقه و امیدواری خواننده سرشناس برای سفر به خاورمیانه

ادل، خواننده سرشناس و محبوب بریتانیایی نخستین لایو اینستاگرام خود را با نزدیک به ۴۰ میلیون دنبال‌کننده‌ صفحه‌اش روز شنبه برگزار کرد و در آن از شرایط امروز و برنامه‌های آینده‌ گفت.

ادل خواننده انگليسى

به گزارش همشهری آنلاین، ادل که در دوران همه‌گیری کرونا چندان فعال نبود و بیشتر وقت خود را برای رسیدن به وزن استاندارد گذاشت، چند روزی است دوباره به سرخط خبرها بازگشته و قرار است تازه‌ترین تک‌آهنگ او «سخت نگیر» روز جمعه منتشر شود. این خواننده ۳۳ ساله در بخشی از لایو تقریبا ۴۰ دقیقه‌ای بخشی از ترانه تازه‌اش را زنده اجرا کرد و به پرسش‌های برخی هواداران هم پاسخ گفت.

شش سال از انتشار آخرین آلبوم او «۲۵» می‌گذرد اما موسیقی‌دوستان همچنان با خاطره اجراهای زنده او چشم‌انتظار به بازار آمدن آلبومی دیگر و آغاز تور کنسرت‌های خواننده محبوب خود هستند. ادل در لایو اینستاگرام گریزی به سلامت روان خود در دوران قرنطینه ناشی از همه‌گیری کرونا زد و گفت که با وجود راضی بودن از شرایط، باز هم اوضاع روان خود روز به روز بررسی می‌کند و پیش می‌رود.

او در پاسخ به ابراز لطف مخاطبان لایو و کاربران اینستاگرام از منطقه خاورمیانه، از دعوت یک کاربر کویتی برای سفر به این کشور ابراز شگفتی کرد و بعد گفت: «راستش من دوست دارم به خاورمیانه هم سفر کنم.» به لطف انتشار تک‌آهنگ و احتمالا آلبوم تازه ادل در آینده نزدیک، انتظار می‌رود تور اجراهای زنده او هم به زودی آغاز شود.