شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش

دختر شایسته وسط مراسم آتش گرفت!+ عکس

دختر جوانی که در مراسمی به عنوان بانوی اول آفریقا معرفی شده بود، در حین برگزاری این مراسم موهایش آتش گرفت.

دختر شایسته وسط مراسم آتش گرفت!+ عکس

به گزارش منیبان؛ مثل رسم هرساله مشابه برخی از کشورها مراسم انتخاب دختر شایسته سال در آفریقا برگزار شد که با حادثه ای غیرمنتظره خبرساز شد ؛ طبق آنچه در این بخش می خوانید آتش سوزی در این مراسم برای دقایقی موجب وحشت حاضرین و شرکت کنندگان شد.

روی سن میس کنگو دختر جوانی به نام " دورکاس کاسیندل" لباس مخصوص بانوی 2018 آفریقا را برتن کرد و با خوشحالی یکی از دوستانش را در آغوش گرفت و در همین لحظه بخشی از مراسم که شامل روشن کردن شعله های تزیینی آتش بود اجرا شد . چند ثانیه بعد تکه ای از آتش روی موهای بانوی شایسته 2018 آفریقا افتاد اما او به دلیل حجم زیاد و مدل خاص موهایش متوجه این حادثه نشد که با فریادهای حاضرین و دوستانش متوجه شد که دچار حادثه شده است ؛ شعله ی آتش افتاده روی موهای "دورکاس" فورا خاموش شد و برای او اتفاق جدی نیفتاد.

" دورکاس کاسیندل" بعد از این حادثه ویدئوی از خود منتشر کرد و به طرفدارانش گفت که حال او و حال موهایش خوب است و شعله ی آتش هیچ آسیبی به موهای او نرسانده است ؛ این پیام او واکنش های جالبی را هم به همراه داشت مثل پیام مردی که نوشته بود :خوش به حالت که عایق محکمی مثل موهایت داری اگر من بودم و آتش روی سر طاس من افتاده بود تا داخل مغزم می سوخت.

آتش

 

وبگردی