شهر خبر

عراق طرح ویژه امنیتی برگزاری انتخابات را موفق اعلام کرد

عراق طرح ویژه امنیتی برگزاری انتخابات را موفق اعلام کرد - کراپ‌شده

رئیس کمیته عالی امنیتی انتخابات عراق اعلام کرد که طرح امنیتی ویژه برگزاری انتخابات در این کشور با موفقیت به اجرا درآمد.

به گزارش مشرق، «عبدالامیر الشمری» جانشین فرمانده عملیات مشترک در عراق و رئیس کمیته عالی امنیتی انتخابات عراق امروز یکشنبه از موفقیت طرح امنیتی ویژه برگزاری انتخابات در این کشور خبر داد.

به گزارش موازین نیوز، الشمری در نشست خبری گفت: به لطف و توفیق الهی و با عزم راسخ نیروهای قهرمان دستگاه نظامی و امنیتی از همه تشکیلات آن و با همت شهروندان در همه استان‌های عراق و با حمایت نامحدود دولتی و شخص مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق که بر همه طرح های امنیتی و نظامی برای تامین امنیت انتخابات نظارت داشته است، کمیته عالی امنیتی انتخابات افتخار دارد که موفقیت طرح امنیتی ویژه انتخابات پارلمانی را اعلام دارد.

او تاکید کرد: همه محورهای امنیتی، اطلاعاتی، میدانی، اداری، رسانه‌های و اجتماعی طرح امنیتی ویژه انتخابات موفق عمل کردند تا بار دیگر نیروهای مسلح قهرمان ما ثابت کنند که به مسئولیت خود به خوبی عمل کردند.

رای گیری انتخابات پارلمانی عراق که ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه به وقت بغداد، در ۸۳ حوزه انتخاباتی این کشور آغاز شده بود، راس ساعت ۱۸ (به وقت محلی) بدون تمدید زمان اعلامی به پایان رسید و شمارش آراء آغاز شد.

کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرده است که نتایج انتخابات ساعت سه بعد از ظهر امروز دوشنبه اعلام می‌شود.

منبع: فارس