نادر شاملو، کارشناس تنیس روی میز، درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در مجموع اگر بخواهیم عملکرد تیم را بررسی کنیم، خوب ظاهر شدیم. نیما عالمیان بعد از مدت‌ها که نتوانسته بود بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد در این  مسابقات بازی های خوبی را انجام داد به ویژه مقابل هند که یک بازی خوب را او دیدیم. 

او افزود: البته فراموش نکنیم در این مسابقات کشور چین که قهرمان جهان و آسیاست غایب بود و این مورد تقریبا برای همه کشورهای حاضر یک فرصت بود تا بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند. تیم ملی ایران هم خوش درخشید و البته صرفا نبود چین را نمی‌توانیم دلیل اصلی موفقیت تیم قلمداد کنیم. در هر صورت با وجود چین  باز هم ما در جایگاهی قرار می‌گرفتیم که قبلا نیز در آن مقام نبودیم. 

شاملو با اشاره به تاریخ‌سازی بانوان در این مسابقات گفت: نتیجه دختران پینگ پنگ باز هم قابل دفاع است. آنها با توجه به رنج سنی که دارند ما را به آینده امیدوار کردند و در این مسابقات هم موفق شدند جواز حضور در مسابقات جهانی 2022 را به دست بیاورند که خیلی خوب بود. 

او در خصوص پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: من به شخصه برای بازی های آسیایی خوش بین هستم. نیما تقریبا بعد از آن اتفاقاتی که در توکیو و المپیک برای او رخ داد حالا شرایط ایده آل‌تری دارد و البته تا بازی ها هم می تواند بهتر از این شود. نوشاد هم وضعیت خوبی دارد و همه اینها نشان می‌دهد که این ملی پوشان خودشان در تلاش هستند تا باز هم در یک شرایط آرمانی راهی مسابقات شوند. در کنار برادران عالمیان، امیرحسین خدایی هم انگیزه بالایی دارد و می‌توانیم روی آینده او حساب ویژه‌ای باز کنیم.

انتهای پیام/ 3