شهر خبر

تهامی: این تیم بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران نیست/ قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم


تهامی: این تیم بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران نیست/ قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ را بهترین تیم ملی فوتبال تاریخ ایران نمی‌داند.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی اظهار داشت: در مجموع معتقدم ما تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنانی که در زمین هستند دوندگی فوق‌العاده‌ای دارند. ما در هر پست بهترین‌ها را در اختیار داریم و با این شرایط باید به جام جهانی صعود کنیم. البته ما ایرانی‌ها معمولاً به چیزهای کم قانع هستیم و نظر من این است که صعود به جام جهانی دیگر نباید ما را خوشحال کند.  ما باید آنقدر خودمان را قوی کنیم که بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و دیدگاه‌ها را در مورد تیم ملی ایران تغییر بدهیم.

وی در واکنش به اینکه برخی افراد معتقدند تیم ملی روی خلاقیت ستاره‌ها نتیجه می‌گیرد، تصریح کرد: در اینکه تیم ملی بازیکنان خوبی دارد نمی‌توان شک کرد و طبیعتاً آنها تأثیر زیادی در نتایج دارند، ولی این بی‌انصافی است که نقش سرمربی را نادیده بگیریم. من قبلاً اسکوچیچ را قبول نداشتم و مانند خیلی‌ها انتظار داشتم مربی بزرگ‌تری به تیم ملی بیاید، ولی به هر حال دراگان تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و تیم ملی می‌تواند یک سکوی پرتاب برای او باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه خیلی‌ها این تیم ملی را بهترین ملی تاریخ فوتبال ایران می‌دانند، گفت: اصلاً این حرف را قبول ندارم. بهترین تیم ملی تاریخ تیم ملی 98 است. آیا شما در تیم فعلی می‌توانید بازیکنانی مثل علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری و احمدرضا عابدزاده را پیدا کنید؟ من وقتی در اهواز راه می‌روم هنوز خیلی‌ها احترام می‌گذارند و به من می‌گویند تو اسطوره هستی، ولی بازیکنی مثل من در آن تیم نیمکت‌نشین بود. قاطعانه می‌گویم تیم ملی98 بهترین تیم ملی تاریخ است.

 

انتهای پیام/