شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رزمایش#ارتش

رژیم صهیونیستی رزمایش مقابله با تهدید سایبری برگزار کرد

رژیم صهیونیستی رزمایش مقابله با تهدید سایبری برگزار کرد

ارتش رژیم صهیونیستی رزمایشی برای آزمایش قابلیت مقابله با تهدید سایبری برگزار کرد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اداره خدمات رایانه‌ای ارتش این رژیم، رزمایشی برای آزمایش قابلیت مدیریت شرایط تهدید سایبری را انجام داده است.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، واحد اطلاعات و فرماندهی دفاع مدنی رژیم صهیونیستی نیز در این رزمایش که هشتمین رزمایش در نوع خود بوده، مشارکت داشتند.

در بخشی از این رزمایش، اتاق‌های عملیات و سامانه‌ها خاموش شدند تا قابلیت تیم برای مدیریت و تطبیق خود در سناریوهای مختلف را آزمایش کنند.

این رزمایش توسط تیم کوچکی از کارشناسان فنی اداره خدمات رایانه‌ای ارتش طراحی و اجرا شده است.

نتایج اولیه رزمایش حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مدیریت شرایط حملات سایبری در آمادگی به سر می‌برد.

از سوی دیگر، منابع خبری غروب یکشنبه از برگزاری یک رزمایش از سوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با مشارکت انواع جنگنده‌ها خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، نیروی هوایی این رژیم اعلام کرده است که رزمایش بزرگ چهار روزه «بلو فلگ» را قصد دارد روزهای آتی برگزار کند.

بنابر اعلام نیروی هوایی رژیم اسرائیل، در این رزمایش جنگنده‌های «اف-۱۶»، «اف-۳۵» و شماری دیگری از هواپیماهای نظامی حضور دارند و قرار است یگان‌های پهپادی این رژیم همراه با آتش سنگین پدافندی در این رزمایش حضور داشته باشند. قرار است این رزمایش هوایی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی با تمرکز بر برتری هوایی برگزار شود.

چندی قبل نیز منابع خبری از تجهیز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمار دیگری از جنگنده‌های نسل پنجم اف-۳۵ ساخت آمریکا خبر دادند. پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در روزهای گذشته سه فروند دیگر جنگنده رادار گریز اف-۳۵ برای نیروی هوایی رژیم اسرائیل ارسال کرد. اینک با احتساب این سه جنگنده، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۰ فروند از این نوع هواپیما تجهیز شده است.

منبع: فارس