شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس

مزایده انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس آغاز شد/ عطایی: رعایت قانون را فدای مصالح نکردیم


مزایده انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس آغاز شد/ عطایی: رعایت قانون را فدای مصالح نکردیم

مزایده کارگزار باشگاه پرسپولیس از امروز (یکشنبه) شروع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با بارگذاری اسناد شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس شامل آگهی مزایده، ضمائم و متن قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران)، مزایده انتخاب کارگزار اسپانسر پرسپولیس از ساعاتی قبل رسماً آغاز شد.

متقاضیان همکاری با باشگاه پرسپولیس در حوزه مورد ذکر و مزایده‌گران گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و به شرط عضویت در سامانه که قبل از این اطلاع‌رسانی شده بود، نسبت به دریافت اسناد مزایده، جهت شرکت در آن اقدام نمایند.

دریافت و بارگیری (دانلود) این اسناد فقط تا ساعت 15 روز دوشنبه به تاریخ 26 مهرماه 1400، امکان‌پذیر خواهد بود و بار دیگر یادآوری می‌شود برای این امر، عضویت در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) الزامی است.

دریافت پیشنهادها نیز از اکنون تا ساعت 19 روز هشتم آبان انجام می‌شود. تأکید می‌شود تاریخ‌های اعلامی به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. باز شدن پاکت‌ها و پیشنهادها در روز نهم آبان و اعلام برنده مزایده نیز در تاریخ دهم آبان انجام می‌شود.

علی عطایی مدیر مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که از سوی رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، پیگیری فرآیند مزایده را برعهده دارد، در توضیح تکمیلی در این باره گفت: پرسپولیس در شرایط حساسی به سر می‌برد، ولی از ابتدا تأکید بر این بود که فرآیند انتخاب کارگزار جدید باشگاه به شکل مزایده و در نهایت شفافیت و رعایت اصول قانونی انجام شود. ما دقت، طی شدن روند قانونی، صرفه و صلاح پرسپولیس را فدای سرعت نکردیم.

وی ادامه داد: از طرفی، در تمام این مدت و در هر مرحله‌ای که پشت سر گذاشتیم، اگر دستگاه‌های نظارتی سوالی داشتند یا به جهت انتشار اطلاعات نادرست در پاره‌ای از رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی، با شبهه‌ای روبرو بودند، پاسخگو بوده‌ایم. سعی شد شفافیت در حد نهایت آن وجود داشته باشد و کار را به اصولی‌ترین شکل ممکن پیش ببریم. تا انتها نیز چنین خواهد بود.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مواردی که لازم بود، از جمله طی شدن مراحل قیمت‌گذاری، تشکیل کمیسیون معاملات، اخذ مصوبات هیئت مدیره و موارد دیگر در راستای هر چه بهتر برگزاری مزایده و دفاع از منافع پرسپولیس انجام شده است.

انتهای پیام/