شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#اروپا#جدید#رئال

جنگ رئال و اتلتیکو بر سر ستاره جدید فوتبال اروپا

محصول آکادمی دپورتیوو عملکرد درخشانی در دپورتیوو داشته و بدین ترتیب به نظر می رسد که بزرگان فوتبال اسپانیا آماده خرید وی هستند و رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تماس هایی با وکلای این بازیکن داشته اند تا او را به خدمت بگیرند.

جنگ رئال و اتلتیکو بر سر ستاره جدید فوتبال اروپا

به گزارش منیبان؛ آمار دوئل و جزئیات فنی بازی نوئل لوپز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و به عنوان یک مهاجم توانمند و آینده دار نام خود را مطرح کرده است. استعدادیاب های رئال مادرید و اتتیکومادرید با دقت شرایط وی را زیر نظر دارند و می خواهند او را به ترکیب تیمشان اضافه کنند.

نوئل در این فصل پنج بازی و فقط شصت دقیقه داشته اما با این وجود سه گل زده و میانگین بی نظیر هر 20 دقیقه یک گل را داشته است تا به نظر برسد که یکی از اعضای طلایی نسل آینده فوتبال اسپانیا خواهد بود که به زودی چیزهای بیشتری را از او خواهیم شنید.

البته دپورتیوو لاکرونیا در سالهای اخیر روند نزولی شدیدی داشته و در حال حاضر در لیگ دسته سه اسپانیا توپ می زند اما با این وجود استعدادیابان باشگاه های بزرگ اسپانیا با دقت همه بازیکنان و اتفاقات را رصد می کنند و نمی خواهند فرصت جذب استعدادهای درجه یک را از دست بدهند.

 

وبگردی