شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلفن همراه#حوزه#آبان

نهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور کلید خورد

نهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه ۲۰ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۰ به شکل غیر حضوری برگزار می‌شود.

نهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه

به گزارش همشهری آنلاین، ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور به همت گروه Sharif ICT دانشگاه صنعتی شریف و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور گسترده برنامه‌نویسان حرفه‌ای از سراسر ایران و همکاری بی‌نظیر مجموعه‌های خصوصی و دولتی از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۸ دوره در سطح کشور برگزار شده است.

این رویداد از بزرگ‌ترین، معتبرترین و باسابقه‌ترین رقابت‌ها در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاق و همچنین برنامه‌نویسان مستعد و برجسته ایران و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌شود. در ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه، تیم‌های برنامه‌نویس دو روز فرصت دارند نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه را در حوزه‌های مشخص‌شده کمیته ارتباط با صنعت به تیم داوری تحویل دهند.

نهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور کلید خورد

به گزارش روابط عمومی رویداد، نام‌نویسی در این رقابت آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد. تیم‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی، بختی بسیار بالا برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT خواهند داشت. از این رو، از همه علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌شود در این رویداد بزرگ مشارکت داشته باشند.

افراد و گروه‌ها می‌توانند برای نام‌نویسی در نهمین ماراتن برنامه‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.