شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کره جنوبی

ستاره ایرانی تن کره جنوبی را لرزاند!

سردار آزمون در خط حمله تیم ملی ایران، بازیکن شماره یک این تیم و بهترین بازیکن نسل فعلی ایران به شمار می‌رود.

ستاره ایرانی تن کره جنوبی را لرزاند!

به گزارش منیبان؛ رسانه «interfootball» درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در هفته سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: بنتو به دنبال باز پس‌گیری صدر جدول است و وارد خانه رقیب می‌شود. کره جنوبی تاکنون هفت امتیاز کسب کرده و ایران با به دست آوردن هر ۹ امتیاز ممکن، صدرنشین جدول است. این دو تیم فاصله زیادی با سایر حریفان خود دارند و می‌توان گفت این مسابقه، بازی صدرنشینی گروه A به شمار می‌رود.

ایران در کنار کره جنوبی و ژاپن برای عنوان قدرتمندترین تیم آسیا رقابت می‌کند و ورزشگاه آزادی میزبان بازی‌های این تیم است که گورستان تیم‌های میهمان محسوب می‌شود. شاید مانند گذشته ده‌ها هزار هوادار در ورزشگاه حاضر نشوند، اما انتظار می‌رود حس و حال ورزشگاه‌های خاورمیانه در این مسابقه هم باقی بماند.

کره در خانه ایران همیشه تیمی ضعیفی بوده و طی ۴۷ سال (از سال ۱۹۷۴) نتوانسته در تهران پیروز شود. اتفاقی که بنتو آن را یک چالش نامید و گفت که به آینده نگاه می‌کند، نه گذشته.

سردار آزمون در خط حمله تیم ملی ایران، بازیکن شماره یک این تیم و بهترین بازیکن نسل فعلی ایران به شمار می‌رود. پس از علی دایی که بهترین گلزن بازی‌های ملی پس از رونالدوست و جواد نکونام که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ آسیا بود، آزمون مقابل کره به دنبال گلزنی است. او در بیشتر از نیمی از بازی‌های ملی خود گلزنی کرده و بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه را به دست آورد. آزمون مهاجمی است که گل‌های زیادی در ضدحملات به ثمر می‌رساند و پویایی و دقتی بالا دارد.

 

وبگردی