شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون#اروپایی

سردار آزمون جانشین ستاره مطرح اروپایی ؛ ادعای شوکه کننده نشریه معروف سان

سردار آزمون ستاره زنیت به عنوان جانشین الکساندر لاکازت است

آرسنال و تاتنهام در پی جذب سردار آزمون

وب سایت های فرانسوی و انگلیسی از علاقه المپیک لیون و آرسنال به جذب سردار آزمون بازیکن ایرانی زنیت خبر دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اینکه سردار آزمون تابستان پر خبری را پشت سر گذاشت و اخبار فراوانی مبنی بر پیشنهادات تیم فوتبال تاتنهام، لورکوزن، رم، میلان، لیون و… به این بازیکن توسط رسانه های اروپایی مطرح شد، حالا یکبار دیگر این مهاجم ایرانی در کانون توجه نشریات معتبر فرانسوی و انگلیسی قرار گرفته و از آرسنال به عنوان جدیدترین تیم خواهان سردار نام برده می شود.

روزنامه سان انگلیس در شماره دو روز پیش خود نوشت آرسنال به دنبال انتقال شوکه کننده سردار آزمون ستاره زنیت به عنوان جانشین الکساندر لاکازت است. تعدادی از باشگاه های برتر اروپایی از جمله اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا به دنبال جذب لاکازت هستند و آزمون می تواند جانشین او شود. قرارداد مهاجم ۳۰ ساله آرسنال در ژوئن آینده به پایان می رسد و به این معناست که او می تواند قبل از ژانویه پیش قرارداد جدید را تنظیم کند.

روزنامه فرانسوی Onze Mondial نیز در این خصوص نوشت:

آزمون مهاجم زنیت که لیونل مسی ایرانی نامیده می شود، در لیست توپچی ها قرار دارد تا جایگزین لاکازت فرانسوی شود. مهاجم ایرانی فصل گذشته در ۲۹ بازی برای تیم روسی ۱۹ گل به ثمر رساند. فرم خوب او باعث شد تا باشگاه های سراسر قاره نظیر تاتنهام رقیب آرسنال به دنبال جذب آزمون باشند. غول های ایتالیایی میلان نیز علاقمند به جذب این بازیکن ۲۶ ساله در تابستان بودند. آزمون به طور علنی اعلام کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاداتی از باشگاه های انگلستان، فرانسه، آلمان و ایتالیا داشته است.

وب سایت foot۰۱ نیز در این خصوص نوشت:

سردار آزمون به عنوان اولویت تهاجمی لیون در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شده است اما ممکن است لیون رقابت بزرگی در مورد این مهاجم ایرانی داشته باشد. پیتر بوش سرمربی لیون در آخرین پنجره نقل و انتقالات از جونینیو مدیرورزشی این باشگاه خواسته بود تا سردار آزمون را به خدمت بگیرد و او نیز به وضوح تمام تلاشش را به کار گرفت تا مدیران زنیت را برای این انتقال متقاعد کند اما سرانجام این معامله انجام نشد و حتی ناراحتی آزمون ملقب به مسی ایرانی را به همراه داشت.

از آنجا که لیون دست بردار سردار آزمون نیست، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون به فکر دور دوم مذاکرات برای جذب آزمون افتاده است. به عبارت دیگر، هواداران لیون هنوز می توانند به جذب مهاجم زنیت امیدوار باشند و حتی ممکن است در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در صورت تسلیم شدن تیم روسی، این انتقال شکل بگیرد تا زنیت به جای خروج آزمون در ژوئن با صفر یورو، در زمستان بابت فروش او درآمد کسب کند.

این وب سایت در ادامه نوشته است:

البته کار لیون برای جذب آزمون راحت نخواهد بود در واقع مطبوعات انگلیسی می گویند تیم آرسنال به دنبال جذب مهاجم ایرانی است. او مورد توجه این تیم لندنی قرار گرفته تا به عنوان جانشین لاکازت معرفی شود. در حال حاضر همه اینها در مرحله شایعات باقی مانده است اما از سردار آزمون در اسپانیا نیز نام برده می شود که استعداد او از چشم چند باشگاه دور نمانده است. بنابراین رقابت در این مورد کلی خواهد بود اما لیون در این میان دست برتری را دارد به ویژه اینکه آنها پیش از این با مهاجم ایرانی مذاکراتی را داشته اند.