شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استاندارد

دومین مرکز استاندارد درمان سوختگی در تهران را بشناسید

 دومین مرکز استاندارد درمان سوختگی در تهران را بشناسید

مدیر عامل بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: این بیمارستان دارای استاندارترین icu و دومین مرکز سوختگی استان تهران است و با حضور هشتاد متخصص، روزانه پانصد بیمار درکلینیک ویژه ویزیت می شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر جلال نژاد جواد؛ مدیر عامل بیمارستان شهدای یافت آباد تصریح کرد: در بیمارستان یافت آباد یکصد و پنجاه و یک تخت فعال است و بخش سوختگی این مرکز با دارا بودن ICU استاندارد روزانه بین ۳۰-۲۵ بیمار سوختگی را پذیرش می کند.
وی افزود: حدود هشتاد متخصص در بیمارستان حضور دارند و کلینیک ویژه بیمارستان روزانه بیش از پانصد مراجعه کننده دارد. همچنین اورژانس بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته فعال است.
بیمارستان شهدای یافت آباد با اختصاص ۱۲۰ تخت بیمارستانی ؛ یکی از مراکز فعال در کرونا
مدیر عامل بیمارستان شهدای یافت آباد یادآور شد: این بیمارستان با اختصاص بیش از ۱۲۰ تخت بیمارستانی و ۲۵ تخت ICU به کرونا، جزو فعال ترین مراکز در درمان بیماران کرونایی است.
وی افزود: کلینیک رمدیسیورهم فعال است و به طور متوسط در روز به حدود هفتاد بیمار کرونایی خدمات ارائه می دهد.
نژاد جواد با بیان این نکته که روزانه بیش از صد نفر برای انجام واکسیناسیون به بیمارستان شهدای یافت آباد مراجعه می کنند، افزود: دراین مرکز خدمات کاملی در بخش های مختلف به مردم ارائه می شود.
تکمیل ساختمان جدید بیمارستان یافت آباد با همکاری مجمع خیرین سلامت
مدیر عامل بیمارستان یافت آباد از اجرای پروژه ساخت ساختمان جدید خبر داد و افزود: با همکاری مجمع خیرین سلامت استان تهران این پروژه چهل درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدوارم با هماهنگی مسئولان دانشگاه عملیات اجرایی آن تا سال ۱۴۰۱ به پایان برسد.
وی تصریح کرد: ساختمان جدید به مساحت پانصد هزار متربع و هشتاد تخت بستری در کنار ساختمان اصلی برای ارائه خدمات جنرال،اورژانس، تصویر برداری، داروخانه ، کت لب (Catlabe ) و آنژیوگرافی در نظر گرفته شده است.
دکتر عبدالرضا پازوکی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران  و هیئت همراه به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات و ارزیابی پیشرفت پروژه ساخت ساختمان جدید بیمارستان شهدای یافت آباد، روز یکشنبه هجدهم مهر ۱۴۰۰ از این مرکز بازدید کردند.