به گزارش برنا؛ تهیه کننده «ما و شما»، مهدی پتکی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان این برنامه خواهد بود و در خصوص چگونگی فعالیت هنری خود با مخاطبان کردزبان  شبکه سحر گفت و گو خواهد کرد.

قوامی افزود: مهدی پتکی، همچنین در خصوص نقشش در مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» که هم اکنون در حال پخش از کانال کردی شبکه سحراست و مورد استقبال بینندگان کردزبان قرار گرفته، مطالبی را بیان خواهد کرد. 

این بازیگر در سریال های معروف و پر مخاطبی چون گذر از مه ، کوبار، زندگی از نو، لرد، زمانی دیگر، قول، سکوت، رعنا و فیلم سینمایی پایان رویاها و ... ایفای نقش کرده است. 

نریشن معرفی مهمان برنامه و بیوگرافی هنری وی، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال های تاثیر گذار با بازی وی، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها و کلیپ های درخواستی و ... از بخش های دیگر این برنامه است که مصطفی قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان عابدی، 18 مهر ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.