شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

ساعت و تیپ لاکچری ستاره رقیب ایران سوژه شد

پوشش سون هیونگ مین پیش از سفر به تهران، هودی و عینک غیرمعمول این بازیکن و از همه مهمتر، ساعت گران قیمت و 4 و نیم میلیارد تومانی این بازیکن، باعث شد تا رسانه های کره جنوبی ظاهر معروفترین بازیکن آسیایی لیگ جزیره را سوژه قرار دهند.

ساعت و تیپ لاکچری ستاره رقیب ایران سوژه شد

به گزارش منیبان؛ وب سایت کره ای mydaily در گزارشی به وضعیت ظاهری سون قبل از عزیمت به تهران پرداخته و نوشته است: دستمزد هفتگی سون هیونگ مین 320 میلیون وون است و ارزش ساعت مچی روی دست او برابر با قیمت یک ماشین اسپرت درجه یک است.

این وب سایت در ادامه گزارش خود نوشته است: تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای برگزاری دیدار با ایران، راهی تهران شد. سون هیونگ مین با همان عینکی که چند روز پیش وارد کشور شده بود، فرودگاه اینچئون را ترک کرد. او با یک هودی عازم تهران شد. سبک پوشش غیرمعمول سون هیونگ مین در فوردگاه بین المللی اینچئون، به سوژه ای داغ میان طرفداران فوتبال تبدیل شد.

سون برای اعزام به ایران، برخلاف همیشه و با یک مدل موی چتری و عینک خاص وارد فرودگاه شد. او با شلوار جین و بافت فیروزه ای و مارک لوکس فرانسوی ارتش به تهران سفر کرد. سون با استفاده از عینک هایی که تا به حال بر چشم نزده بود، چهره ای شبیه به مدل های روز از خود نشان داد. سون هیونگ مین در مورد عینکی که بر چشم داشت در حالی که می خندید، گفت: "این عینک فیک و جعلی است." اما طرفداران سون با تحسین ظاهر او، اعتقاد داشتند این بازیکن حس مد روز را القا می کند.

01652650

مورد دیگری که از سون مورد توجه قرار گرفت، ساعت مچی این بازیکن بود. طبق تحقیقات انجام شده، او از ساعت مچی برند Patek Philippe از مدل Nautilus Blue Plate Moon Phase استفاده می کند که یک نوع ساعت لوکس سوئیسی است. این محصول از بدنه کریستال یاقوت کبود ساخته شده و تا عمق 120 متر در برابر آب مقاوم است. اگر ارزش این محصول را جستجو کنید، می بینید که قیمت آن 200 میلیون وون (4 و نیم میلیارد تومان) است. این مبلغ معادل قیمت یک خودروی اسپرت از برندهای لوکس وارداتی در کره است.

سون هیونگ مین هفته ای 200 هزار پوند یا حدود 320 میلیون وون (7 و نیم میلیارد تومان) در تاتنهام دریافت می کند، بنابراین طرفداران او بابت پوشش این بازیکن و ساعت گران قیمتش می گویند: اشکالی ندارد چون سون هیونگ مین است. این قیمت با درآمد سون مناسب است.

سون هیونگ مین در کنار فوتبال، توجه ویژه ای به مهارت هایش در زمینه مد دارد. وی در مصاحبه اخیر خود با یک مجله مد، افکار غیر معمول خود را در این مورد نشان داد و گفت: به نظر می رسد وجه مشترک ورزش و مد این است که آنها دائماً تغییر می کنند تا بهترین عملکرد را نشان دهند.

تیم های ملی ایران و کره جنوبی روز سه شنبه در تهران و در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. کاروان کره ای ها شب گذشته وارد فرودگاه امام خمینی شد. ایران با 9 امتیاز در صدر گروه قرار گرفته و کره جنوبی نیز با 7 امتیاز دوم است.

 

وبگردی