شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نمایشگاه#نیروی انتظامی

افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های نیروی انتظامی

آرم ناجا

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های نیروی انتظامی صبح امروز در مجلس افتتاح شد.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد، نایب رئیس اول به همراه جمعی از نمایندگان مجلس صبح امروز (یکشنبه، ۱۸مهرماه) نمایشگاه تخصصی توانمندی های نیروی انتظامی را همزمان با هفته نیروی انتظامی افتتاح کرد.

در حاشیه این مراسم نیکزاد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد ۱۳ هزار شهید این نیرو، عنوان کرد: امنیت امروزمان را مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در پهنه گسترده میهن عزیز اسلامی هستیم.

افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های نیروی انتظامی

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه تلاش های نیروی انتظامی در گوشه گوشه کشورمان در ایام تعطیل و غیرتعطیل همواره قابل ملاحظه است، افزود: در روزهایی که شهروندان و مردم در تعطیلات به سر می برند و در حال استراحت هستند عزیزان ما در نیروی انتظامی شب را از روز نمی شناسند و برای تامین امنیت مردم تلاش می کنند.

وی از طرف خود و نمایندگان مجلس هفته نیروی انتظامی را به تک تک تلاشگران در این عرصه تبریک گفت و تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با پلیس در سایر کشورها نیست و این موضوع در نحوه برخورد و رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی کاملا مشهود است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهایی که داعیه دار دموکراسی هستند نیز حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند اما پلیس جمهوری اسلامی ایران حتی با مجرمین نیز در حدود قانون رفتار می کند.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: لباس پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران محل رجوع مردم به ویژه ظلم دیدگان، مالباختگان و افرادی که به دنبال گرفتن خدمات هستند، می باشد، لذا باید قدر تلاش های شبانه روزی ناجا را دانست و امیدواریم این هفته دریچه ای برای نمایش دستاوردها و تلاش های نیروی انتظامی باشد.

منبع: فارس