خاطرات مهران رجبی از شوخی های عزت الله مهرآوران

مهران رجبی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ درباره زنده یاد عزت‌الله مهرآوران گفت: به همه طرفدارانشان و جامعه هنری تسلیت می‌گویم. صبح شنبه از درگذشت ایشان باخبر شدم. خدا شاهد است که ما چقدر با هم خوب بودیم و دلمان برای هم تنگ می‌شد و این را به هم ابراز کرده بودیم.

رجبی افزود: یکی از ویژگی‌های خوب ایشان باجنبه بودن بود. من و مرحوم مهرآوران خیلی با هم شوخی می‌کردیم. فضا را فرح بخش می‌کردند و همه همکاران با دیدن ایشان خنده رو می‌شدند و لذت می‌بردند. خیلی خیلی جایگاه ویژه‌ای در میان جمع و همه گروه‌ها داشتند.

او بار دیگر با ابراز تاسف به خاطر از دست دادن مهرآوران و با بیان اینکه یکی از همکاران خوبش را از دست داده است، درباره خصوصیات اخلاقی این هنرمند، چنین ابراز کرد: از آن آدم‌هایی بود که وقتی وارد صحنه می‌شد همه می‌خندیدند؛ یعنی اگر کسی چک برگشتی هم داشت و ناراحت بود، آقای مهرآوران همان پلان اول جوری به آن شخص نگاه می‌کردند و دیالوگ‌هایی را فی‌البداهه می‌گفتند که باعث می‌شدند همه با صدای بلند بزنند زیر خنده.

خاطرات مهران رجبی از شوخی های عزت الله مهرآوران

 

رجبی درباره همکاری‌هایش با مهرآوران توضیح داد: در کارهایی که سعید آقاخانی می‌ساخت همکاری داشتیم اما نقش مقابل هم نبودیم. در سریال «پدر پسری» کنار هم بودیم و خیلی تجربه لذت بخشی بود. آن موقع اوایل کرونا هم بود و مرحوم مهرآوران خیلی تذکر ماسکی به ما می‌داد و می‌گفت دور هم ننشینیم. با وجود اینکه این همه رعایت می کرد و در تمرین می‌گفت، ماسک بزنید، در آخر هم بر اثر همین کرونای لعنتی از دنیا رفت.

این بازیگر در پایان گفت: ۱۰ سالی میشد که آقای مهرآوران را می شناختم. بیشتر سر صحنه هم را می‌دیدیم و گاهی هم برای جشن‌ها و مراسم به ایشان زنگ می‌زدیم. خیلی آدم شوخ، اهل بگو بخند، نازنین، مودب و فرهنگی بودند. ان شاءالله در جوار رحمت حق روحشان آرام بگیرد و قرین با همه خوبی ها و لذت‌های وعده داده شده باشند.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله مهرآوران شامگاه جمعه ـ ۱۶ مهر ماه ـ بر اثر ابتلاء به کرونا و پس از چندین روز مقاومت در برابر این ویروس از دنیا رفت.

خاطرات مهران رجبی از شوخی های عزت الله مهرآوران