شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلزله#مجلس#وزارت کشور#مسجد#نماینده مردم

تذکرات شفاهی نمایندگان| وزارت کشور روند کمک رسانی به زلزله زدگان اندیکا را تسریع کند


تذکرات شفاهی نمایندگان| وزارت کشور روند کمک رسانی به زلزله زدگان اندیکا را تسریع کند

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس از وزارت کشور در خواست کرد تا روند امدادرسانی به زلزله زدگان اندیکا را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکر شفاهی  گفت: مردم اغلب مناطق حوزه انتخابیه ام علی رغم وجود ظرفیت های عظیم اقتصادی، سال هاست که گرفتار زلزله های فقر و محرومیت و عدم برخورداری از ابتدایی ترین شاخص های زندگی انسانی هستند.

وی افزود: وقوع بلایای طبیعی همیشه رنج هایی فراتر از حوادث طبیعی برای 4 شهرستان حوزه انتخابیه ام به همراه می آورد.

نماینده مسجد سلیمان تصریح کرد: بنده در تذکر به وزیر کشور نیز به این نکته اشاره کردم که در شرایط خاص که برای منطقه حادثه دیده اندیکا از زلزله اخیر ایجاد شده است، ضروری است اقدامات لازم جهت کمک به مردم آسیب دیده در دستور کار قراردهد، چرا که سرمای منطقه، بارش های در راه، پراکندگی و صعب العبور بودن، مشکلاتی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

**ضرورت تعیین تکلیف مدیران در استان‌های کشور
مجید نصیرائی نماینده فردوس نیز در تذکر شفاهی خود گفت: از سفرهای پرخیر و برکت آقای رئیسی، رئیس جمهور کشورمان تشکر می‌کنم زیرا به معنای واقعی کلمه امید را در دل مردم ایجاد کرد لذا امیدواریم این مهم با قوت ادامه یابد.

وی افزود:دولت در شروع کارش انصافاً به بهترین شکل اقدام کرده لذا امیدواریم در موضوعات دیگر نیز امور را با همین کیفیت اداره کند زیرا دل مردم قرص شده تا مشکلات در بخش‌های مختلف برطرف شود.

نماینده فردوس ادامه داد:تعیین تکلیف مدیران نیز باید با همین کیفیت و سریع‌تر انجام شود، به عنوان مثال در استان خراسان جنوبی مدیران استانی و شهرستانی بلاتکلیف هستند؛ در حوزه آموزش و پرورش نیز بلاتکلیفی وجود دارد از این رو درخواست می‌شود به این موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و به جوانان انقلابی، جهادی و حزب‌اللهی میدان داده شود تا شاهد تحول در کشور باشیم.

**گرفتن عکس یادگاری با پهپاد صهیونیستی شایسته رئیس جمهور یک کشور اسلامی نیست
در ادامه جلسه علنی امروز حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در تذکر شفاهی خود بیان کرد: محکوم کردن اقدام تروریستی داعش در مسجد قندوز افغانستان، گفت: الهام علی اف با پهپاد رژیم صهیونیستی عکس یادگاری می گیرد در حالی که ناوگان جمهوری اسلامی با اقتدار در آسمان منطقه حضور دارد.

نماینده تبریز افزود: اقدام آقای علی اف در شأن رئیس جمهور یک کشور اسلامی نیست و بداند رژیم صهیونیستی دشمن اسلام و مایه اختلاف میان کشورهای اسلامی و این کار مایه ننگ است در حالی که جمهوری اسلامی 40 سال گذشته برادری خود را با کشور همسایه خود یعنی آذربایجان اثبات کرده است برخی رفتارها از سوی این کشور پذیرفتنی نیست.

انتهای‌ پیام/