شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#نخست وزیر

در دیدار با مرکل؛

بنت: برنامه هسته ای ایران بیش از پیش پیشرفت کرده است

بنت: برنامه هسته ای ایران بیش از پیش پیشرفت کرده است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با صدر اعظم فعلی آلمان، لفاظی های همیشگی خود و سران این رژیم برضد برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در آخرین سفر خود به سرزمین های اشغالی در پست صدراعظمی، امروز یکشنبه وارد قدس اشغالی شد و مورد استقبال «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

بنت ضمن استقبال از مرکل در جلسه کابینه این رژیم، ادعا کرد که جهان نمی تواند در قبال ایران موضعی بی طرف اتخاذ کند.

وی در این باره مدعی شد: برنامه هسته ای ایران بیش از پیش پیشرفت کرده است. جهان منتظر است، ایرانی ها زمان می خرند و سانتریفیوژها در حال چرخش اند.

بنت در ادامه ادعایش گفت که چشم انداز ایران مجهز به سلاح هسته ای چالشی راهبردی برای رژیم صهیونیستی نیست، بلکه این مسئله «چالشی وجودی و حیاتی» برای آنها است.

بنت که از مرکل به عنوان دوست بزرگ رژیم صهیونیستی یاد کرده بود، گفت: روابط بین اسرائیل و آلمان قوی و استوار بوده اما در دوران صدارت اعظمی شما قوی تر از هر زمان دیگری بوده است.

مرکل نیز به نوبه خود در این باره گفت که امنیت این رژیم «همیشه موضوع اصلی و دارای اهمیت محوری برای هر دولتی در آلمان خواهد بود».

لفاظی هایی از این دست در حالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی به عنوان تنها دارنده بمب اتم در منطقه خاورمیانه شناخته می شود و از عضویت در پیمان عدم اشاعه هسته ای خودداری کرده است.

این اولین باری نیست که مقامات رژیم صهیونیستی برضد برنامه هسته ای ایران یاوه سرایی می کنند و این در حالی است که ایران بارها بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای خود تاکید کرده است.