شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#تراکتور#تبریز

کیانی: دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور کمک کنم/ خجالت کشیدم با مدیران و مربیان مس حرف بزنم


کیانی: دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور کمک کنم/ خجالت کشیدم با مدیران و مربیان مس حرف بزنم

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که علاقه‌مند به کمک به تراکتور تبریز بود، اما پیوستنش به این تیم به تصمیم مدیران مس بستگی داشت.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط فعلی تیم مس رفسنجان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و تلاش می‌کنیم تا برای شروع لیگ برتر به شرایط بهتری برسیم. در این مدت تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتایج خوبی در فصل جدید بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان می‌تواند مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد یا خیر، عنوان کرد: تیم خوب و چغری داریم و علاوه بر اینکه اکثر نفرات فصل گذشته حفظ شدند، بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند. همه چیز دست خودمان است و اگر زحمت بکشیم، می‌توانیم به گرفتن سهمیه هم فکر کنیم.

هافبک مس رفسنجان در مورد پیشنهاد تراکتور تبریز تصریح کرد: همه می‌دانند چقدر تراکتور را دوست دارم، اما با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارم. دوست داشتم در آن شرایط سخت به تراکتور کمک کنم، اما مدیران و کادر فنی مس همیشه به من محبت داشته‌اند و خجالت کشیدم که در این باره با آنها صحبت کنم. من همه چیز را در این زمینه به باشگاه سپردم و دیگر خبر ندارم چه اتفاقاتی رخ داد. فقط برای تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم، بهترین روزها را تجربه کند.

انتهای پیام/