شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قائم
"گرامی مقدم" قائم مقام و "جوادی حصار" سخنگوی حزب اعتماد ملی شدند

"گرامی مقدم" قائم مقام و "جوادی حصار" سخنگوی حزب اعتماد ملی شدند

الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در احکامی جداگانه اسماعیل گرامی مقدم را به عنوان قائم مقام و محمدصادق جوادی حصار را به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی منصوب کرد.

اعتمادآنلاین| همچنین مهران فرجی به‌عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات، محمد گلزاری به‌عنوان سرپرست دفتر فرهنگی و رضا امیدوار تجریشی به‌عنوان سرپرست کمیته مالی و پشتیبانی منصوب شدند.

 

به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، در حکم الیاس حضرتی به گرامی مقدم آمده است:

 

برادر بزرگوار، جناب آقای اسماعیل گرامی مقدم، با عنایت به سوابق درخشان سیاسی، همراهی با جریان انقلاب و امام و اعتقاد و پایمردی در راه اصلاحات، درک درست از ضرورت کار جمعی و تشکیلاتی، حضور مستمر در عرصه فعالیت سیاسی و سوابق گرانسنگ در جنگ تحمیلی، شما را به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی منصوب می کنم.
امیدوارم همچون گذشته، با وجود شرایط سخت و حساس کنونی و فشارهای مختلف، با ساماندهی نیروهای علاقمند حزبی، در راستای تقویت حزب، پیگیری دغدغه های ملت شریف ایران، نقد سازنده امور کشور و کمک به جریان اصلاحات گام بردارید.

 

همچنین در حکم حضرتی به محمدصادق جوادی حصار آمده است:

 

برادر گرانقدر، جناب آقای محمدصادق جوادی حصار، نظر به دانش سیاسی، آگاهی دقیق از جریانات و اتفاقات روز کشور، سوابق درخشان رسانه ای و ایستادگی بردباری در راه اصلاح امور، جنابعالی را به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی منصوب می کنم.


آرزومندم با توکل به خدا، در راستای اعلام مواضع حزب، تبیین استراتژی های رسانه ای و در دفاع از حقوق مظلومان سربلند باشید.

 

همچنین الیاس حضرتی در احکام دیگری مهران فرجی را به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات، محمد گلزاری را به عنوان سرپرست دفتر فرهنگی و رضا امیدوار تجریشی را به عنوان سرپرست کمیته مالی و پشتیبانی حزب اعتماد ملی منصوب کرد.