شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته امداد#مددجویان#اشتغال#پوشش

میلیاردر شدن زن سرپرست خانوار قائم‌شهری با حمایت کمیته امداد + فیلم


میلیاردر شدن زن سرپرست خانوار قائم‌شهری با حمایت کمیته امداد + فیلم

مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با دریافت وام ۱۲۰ میلیون تومانی اشتغال و راه‌اندازی گلخانه‌ای در قائم‌شهر هم‌اکنون میلیاردر شده است و بنا دارد واحد شغلی خود را در آینده توسعه دهد و تعدادی از مددجویان این نهاد را به‌کار بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در طی سال‌های گذشته مددجویان بسیاری با دریافت وام اشتغال از کمیته امداد و راه‌اندازی واحدهای شغلی از چرخه حمایتی امداد خارج و به توانمندسازی رسیده‌اند. بر اساس اعلام کمیته امداد سالانه 10 درصد از مددجویان این نهاد به واسطه توانمندسازی از حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند و مددجویان جدیدی وارد چرخه حمایتی می‌شوند.

ملکه فتح‌تبار یکی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مازندران است که علی‌رغم اینکه زندگی بسیار سخت و دشواری را داشته است اما هیچگاه ناامید نشده است و با تلاش و کوشش سعی کرده است تا مسیر زندگی خود را تغییر دهد.

فتح‌تبار با دریافت وام اشتغال از کمیته امداد در یک بازه زمانی کوتاه توانسته‌ است بار راه‌اندازی گلخانه‌ای در قائم‌شهر به موفقیت‌های خوبی برسد و هم‌اکنون به عنوان کارآفرین در استان معرفی شده است و علاوه بر خروج از چرخه حمایتی به سرمایه میلیاردی هم دست پیدا کرده است.

این کارآفرین بنا دارد مسیر پیشرفت خود را بر سرعت بیشتری طی کند تا در آینده بتوانند تعدادی از مددجویان تحت پوشش امداد را در گلخانه‌ای خود به‌کار بگیرد.

مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ,

توزیع روزانه یک سری جهیزیه به نیازمندان توسط نیکوکار آملی+ فیلم

انتهای پیام/