شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کاراته#نوجوانان

میدان‌رو: نباید انتقاد چند نفر را به کل جامعه کاراته تعمیم بدهیم/ امیدوارم نتایجی در شان ایران بگیریم


میدان‌رو: نباید انتقاد چند نفر را به کل جامعه کاراته تعمیم بدهیم/ امیدوارم نتایجی در شان ایران بگیریم

سرمربی تیم کاراته نوجوانان گفت: نباید اعتراض چند نفر به انتخاب کادرفنی تیم‌های پایه را به کل جامعه کاراته تعمیم بدهیم و در این مدت بزرگان زیادی نیز حمایت کردند.

رضا میدان‌رو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم جوانان کاراته اظهار داشت: از اعتماد کمیته فنی و در راس آنها سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته تشکر می‌کنم و امیدوارم با عملکرد خوب جواب اعتماد این عزیزان را بدهم و نماینده خوبی برای مربیان کشورمان باشم.

وی در خصوص اعزام تیم‌های پایه پس از چند دوره غیبت به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم‌های پایه پیش از این یک دوره به مسابقات مالزی اعزام نشدند که من آن زمان در کادرفنی تیم ملی حضور داشتم، اما در 20 ماه گذشته به خاطر ویروس کرونا مسابقات برگزار نشد. شرایط برای همه کشورها در این مدت یکسان بوده است و ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم. امیدوارم با یک هماهنگی خوب و با پشتیبانی فدراسیون کاراته نتایجی در شان کاراته ایران کسب کنیم.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان در خصوص پتانسیل ایران در رده سنی نوجوانان عنوان کرد: شرایط سنی این رده به گونه‌ای است که در حال حاضر حدود 20 ماه مسابقات کشوری برگزار نشده است. بازیکنان این رده نیز از رده سنی نونهالان می‌آیند. تنها مسابقاتی که این رده سنی توانستند در آن شرکت کنند، مسابقات استعدادهای برتر بوده است. این مسائل باعث می‌شود نتوانیم شناخت کاملی از بازیکنان داشته باشیم. مسابقات کشوری و انتخابی‌ها برای ما خیلی مهم است تا ارزیابی خوبی داشته باشیم و نفرات خوبی را انتخاب کنیم.

میدان‌رو در خصوص شانس رده سنی نوجوانان برای موفقیت در مسابقات گفت: کاراته ایران پتانسیل و مربیان خوبی در استان‌ها دارد و نتایج خوب سالیان اخیر در رده‌های مختلف و به خصوص بزرگسالان باعث شده است که انتظارات از رده‌های پایه بالاتر برود. در دوره‌های گذشته نیز توانستیم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها قهرمان آسیا شویم  و انشاالله در این دوره نیز با حمایت فدراسیون و مربیان فعال در استان‌ها بتوانیم نتایجی در خور شان کاراته ایران بگیریم.

وی درخصوص همکاران خود در کادرفنی تصریح کرد: هنوز مشخص نشده است و نظر فدراسیون این است که با در نظر گرفتن نتایج مسابقات کشوری از مربیانی که عملکرد خوبی در مسابقات داشتند در کادرفنی استفاده کنیم.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان در خصوص انتقادات به انتخاب مربیان تیم‌های پایه گفت: همیشه این مسائل وجود داشته است و اگر کسانی دیگر نیز انتخاب می‌شدند این صحبت‌ها وجود داشت. کاراته ما پتانسیل زیادی دارد و مربیان سازنده خوبی داریم و دلیل نمی‌شود اعتراض دو، سه نفر در فضای مجازی  را به کل جامعه کاراته تعمیم بدهیم. در این مدت مربیان خیلی بزرگی پیام و روحیه دادند. ما نمی‌توانیم فقط انتقاد تعداد اندک را ببینیم که به دنبال جو سازی علیه فدراسیون و کمیته فنی هستند. سعی می‌کنیم وارد حاشیه نشویم و از عزیزانی که انتقاد می‌کنند نیز می‌خواهیم در این مدت به کادرفنی تیم‌های پایه راهنمایی و کمک بدهند.

انتهای پیام/