آرش وکیلی، بازیکن تیم والیبال ساحلی موج سواران ساحل نوشهر، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات خوبی را در لیگ امسال شاهد بودیم. می توانم بگویم که واقعا تا به امروز در هیچ دوره‌ای هیچ یک از تیم ها تا این حد با انگیزه و آماده در رقابت‌های لیگ برتر شرکت نکرده بودند. جای خوشحالی است که با وجود کرونا و مشکلاتی که به وجود آمده اما همچنان انگیزه ورزشکاران کم نشده است و این موضوع قطعا روی کیفیت تیم ملی نیز اثرگذار خواهد بود. ملی پوشان حاضر در تیم همه از دل همین باشگاه ها و مسابقات لیگ بیرون می آیند و طبیعتا اگر لیگ پویا و جذابی داشته باشیم تیم ملی سرحالی هم خواهیم داشت.

او با اشاره به قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: هدف ما از همان ابتدا قهرمانی بود. برای تحقق آن با دوست خوبم بهمن سالمی بسیار تمرین مشترک داشتیم که خوشبختانه تلاش‌هایمان هم به ثمر نشست هرچند کار ساده ای نبود اما در نهایت روی سکوی قهرمانی رفتیم.

وکیلی درباره برنامه‌های پیش‌رو تیم ملی والیبال ساحلی توضیح داد: مهم ترین رویدادی که می‌توان نام برد بازی‌های آسیایی هانگژو است. متاسفانه به‌رغم توانایی که تیم داشت نتوانستیم سهمیه حضور در المپیک توکیو را به دست بیاوریم اما همه تلاش‌مان این است که در بازی‌های آسیایی هانگژو روی سکو باشیم. این توانایی را داریم اما هنوز برنامه‌ای برای تحقق آن و آماده‌سازی تیم در این مسیر از سوی فدراسیون به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام/ 3