شهر خبر

در انگلیس رخ داد؛

فاجعه باور نکردنی در جراحی سینه زن ایرانی! + عکس

زن ایرانی که برای جراحی سینه به یکی از بیمارستان معتبر کشور انگلستان مراجعه کرده بود بعد از 8 ساعت جراحی هرگز فکر نمی کرد چنین بلایی سرش آمده است.

فاجعه باور نکردنی در جراحی سینه زن ایرانی! + عکس

به گزارش منیبان؛ بی توجهی و کم دقتی در مسائل پزشکی بارها و بارها اتفاق افتاده است ، از جراحی اشتباه عضوی دیگر و جا به جا شدن مشکل بیماران و وقوع فاجعه هایی که انتظار می رود ؛ این بار نام یک زن ایرانی به عنوان قربانی اشتباه فاحش پزشکی جراحی سینه در وب سایت های بریتانیایی منتشر شد .

مریم یادزنی زن ایرانی سال 1996 به انگلستان سفر کرده و سال‌هاست در آنجا زندگی می کند.مدتی پیش او بعد از انجام ماموگرافی متوجه مشکلی در یکی از سینه هایش شد و طبق تجویز و تشخیص پزشک برای جراحی آماده شد ؛ 8 ساعت جراحی سنگین پایان یافت اما مشکل او درمان نشده بود و خانم یزدانی از این ماجرا بی اطلاع بود.

او در مورد این اتفاق می گوید:سال 2015 به دلیل احساس وجود توده ای داخل یکی از سینه هایم به پزشک مراجعه کردم . بعد از ماموگرافی مرا برای بیوپسی آماده کردند و این مرحله با موفقیت انجام شد .مدت زیادی طول نکشید که وجود توده ی سرطانی در سینه ی من تشخیص داده شد و پزشک معالجم گفت که باید سینه به طور کامل باید برداشته شود ، سخت بود ولی به هر حال خودم را برای این جراحی آماده کردم تا اینکه تحت عمل جراحی 8 ساعته قرار گرفتم.

بعد از 2 ماه متوجه شدم که بهبودی در وضعیت من ایجاد نشده است و دوباره به پزشک مراجعه کردم و آنجا بود که متوجه فاجعه ی بی دقتی پزشکان شدم.

جراحی

آنها به راحتی گفتند :متاسفیم مشکل شما را با بیمار دیگری اشتباه گرفته و جراحی او را روی سینه ی شما انجام داده ایم ؛ تازه متوجه ماجرا شدم و دانستم که آنها اشتباها سینه ی سالم من را جراحی کرده اند و سینه ای که توده ی سرطانی داشته است همچنان در همان وضعیت باقی مانده و بایستی دوباره جراحی شود.

وبگردی