شهر خبر

حمام کردن وحشتناک مرد دیوانه در گدازه‌های آتشفشانی! + عکس

یک مرتاض به منظور اجرای سنت تطهیر در فرقه هندو، در گدازه های آتشفشان حمام کرد.

حمام کردن وحشتناک مرد دیوانه در گدازه‌های آتشفشانی! + عکس

به گزارش منیبان؛ یک مرتاض از اهالی جزیره بالی به منظور اجرای سنت تطهیر در فرقه هندو، در گدازه های سرد شده آتشفشان «آگونگ» حمام کرد.

فعالیت های آتشفشانی در بالی طی روزهای اخیر موجب تخلیه ساکنان این جزیره شده است. همچنین گدازه های سرد شده این آتشفشان، گِل رودهایی را از خاکسترهای آتشفشانی تشکیل داده اند که قادر هستند هر جسمی را که در مسیر قرار دارد در بستر خود دفن کنند و از بین ببرند.

«یرو گیمبال»، یک مرتاض از اهالی جزیره بالی در حالی به عمل حمام کردن در گدازه های سرد شده آتشفشان آگونگ تن داده است که از پیامدهای خطرناک آن آگاه بوده است.

 این مرتاض با نادیده گرفتن خطر نزدیک شدن به گل رودها، در یکی از شاخه های رودخانه «اوندا» که در حال حاضر، آب آن به دلیل ورود خاکستر و گدازه های آتشفشانی به رنگ خاکستری درآمده، حمام کرد و کاملا در آن فرو رفت.

تصاویر ثبت شده نشان می دهد، او کاملا زیر آب رفته و مراسم تطهیر فرقه هندو را به جا می آورد.

مرتاض-هندی

او به «تریبون بالی» گفت:هنگامی که انگشت پای خود را ابتدا وارد آب کردم، انرژی فوق العاده آن را احساس کردم. این گدازه ها کاملا پرانرژی و دور از دسترس هستند. من این خطر را به جان خریدم و هر اتفاقی را که برایم رخ می داد، اراده الهی تلقی می کردم.

تصاویر تطهیر این مرتاض در گدازه های سرد شده در شبکه اجتماعی منتشر شد و بیش از 3400 بار بازنشر شده است.

گدازه های آتشفشان آگونگ که در رودخانه اوندا جاری شده هیچ ماده شیمیایی ندارند و تقریبا مواد تشکیل دهنده آن ها املاح معدنی هستند.

وبگردی