شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی#اسکار#قهرمانی جهان#کشتی فرنگی

خوشحالی میزبانِ خوب جهانی در شب سوم مسابقات کشتی فرنگی/ رونق پیکارهای جهانی با تماشاگران ایرانی


خوشحالی میزبانِ خوب جهانی در شب سوم مسابقات کشتی فرنگی/ رونق پیکارهای جهانی با تماشاگران ایرانی

شب سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با مدال برنز اسکار مارویک نروژی برای میزبان شیرین و خاطره‌انگیز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نروژی‌ها در شرایطی میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2021 را برعهده گرفتند که در هیچکدام از دو رشته مدعی نبودند.
با این وجود آنها میزبانی خوبی از مسابقات داشتند و رقابت‌ها در کشتی آزاد و فرنگی بدون حاشیه و مشکلی، به بهترین شکل ممکن در اسلو برگزار شد.

آنها در کشتی آزاد صاحب هیچ مدالی نشدند، اما در رشته فرنگی و در شب سوم رقابت‌ها در حالی که نسبت به شب‌های دیگر تماشاگران بیشتری در سالن حضور داشتند، کشتی‌گیری از کشور میزبان صاحب مدال برنز جهان شد.

اسکار مارویک از نروژ که در دور مقدماتی مغلوب علی‌اکبر یوسفی شده بود، کشتی فرنگی میزبان را به سکو برد تا به این ترتیب یک شب مانده به پایان مسابقات، نروژی ها هم طعم سکو و مدال را در خانه بچشند.

بی‌شک رونق سالن محل برگزاری مسابقات در اسلو، به تماشاگران ایرانی بود که شاگردان پژمان درستکار و محمد بنا را در روزهای برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در نروژ تنها نگذاشتند. آنها با تشویق‌های بی‌وقفه خود جوی را در سالن ایجاد کردند که کشتی‌گیران ایرانی هرگز احساس غربت نکرده و البته قهرمانان کشورمان هم شادی زیادی را به آنها هدیه کردند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز بر سکوی سومی جهان قرار گرفت و تیم ملی فرنگی کشورمان نیز تا اینجای کار دو مدال طلا و دو برنز کسب کرده است و شانس کسب دو مدال طلای دیگر در شب پایانی مسابقات را دارد.

 

انتهای پیام/