شهر خبر

عجیب ترین افتتاحیه در انتظار لیگ بیست و یکم!

شهر خودرو و آلومینیوم دیدار افتتاحیه لیگ بیست و یکم را برگزار می کنند.

عجیب ترین افتتاحیه در انتظار لیگ بیست و یکم!

به گزارش منیبان؛ دقایقی قبل برنامه‌ریزی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در دو هفته آغازین، از سوی سازمان لیگ اعلام شد تا تیم‌ها در فاصله 10 روز تا شروع فصل جدید، از برنامه مسابقات خود مطلع باشند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به دلیل مصاف آسیایی خود با الهلال با قرعه بازی معوقه مواجه شده است.

با توجه به معوق شدن دیدار قهرمان فصل گذشته که در هفته نخست بایستی با فولاد خوزستان در اهواز مسابقه می‌داد، حالا بازی هفته لیگ بیست و یکم میان دو تیم شهر خودرو خراسان و آلومینیوم اراک خواهد بود.

دو تیمی که براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در هفته نخست که به نام هفته وحدت و تقدیر از نیروی انتظامی نامگذاری شده، باید اولین بازی فصل جدید لیگ فوتبال ایران را برگزار کنند.

شهر خودرو با هدایت محمدرضا مهاجری و آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی پیش‌فصل خوبی را سپری کرده‌اند و البته فهرست هر دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری داشته که باید دید در مصاف رودرو چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد، مصافی که براساس برنامه سه‌شنبه 27 مهرماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از ساعت 16 برگزار می‌شود.

 

وبگردی