شهر خبر

حسن کامرانی فر:

فیفا هنوز برای تماشاگران بازی ایران و کُره خبر قطعی نداده است

فیفا هنوز برای تماشاگران بازی ایران و کُره خبر قطعی نداده است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: فیفا هنوز جواب قطعی برای حضور یا عدم حضور تماشاگران ایران در بازی با تیم ملی کره جنوبی نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامرانی فر درباره وضعیت تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی گفت: سئوال را خیلی زود پرسیدید! در تاریخ ۲۱ سپتامبر در نامه به فیفا اعلام آمادگی کردیم برای دیدار با کره جنوبی تماشاگر داشته باشیم و شرایط حضور آنها را بررسی می کنیم چرا که بحث مجوزهای وزارت بهداشت هم ملاک بود.

وی افزود: آن زمان که اعلام کردیم تعداد فوتی ها در کشورمان بالا بود. می دانستیم روند خوب در کشور پیش می رود و واکسیناسیون با جدیت پیش می رود و امکان دارد شرایط تا ۲۰ روز آینده بهتر شود. رایزنی های زیادی با وزارت بهداشت و وزارت ورزش کردیم. فیفا از ما خواست جزئیاتش را اعلام کنیم که این کار را کردیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: وزارت بهداشت چند روز قبل مجوز را صادر کرد تا بازی با تعداد کمی تماشاگر برگزار شود و بعد بیشتر شد. مجوز از طرف آنها صادر شد ولی باید تمام شرایط را بسنجیم. واقعیت این است که استقبال کننده زیادی برای این بازی داشتیم. جلسات زیادی با ارکان مختلف برگزار شد تا تصمیم گیری کنیم. امروز هم یک جلسه خیلی سنگین و طولانی داشتیم.

کامرانی فر تصریح کرد: فیفا وارد بحث تبعیض نژادی شده است که ما جزئیاتش را اعلام کردیم ولی هنوز فیفا جواب قطعی نداده است. برای این مسابقه بلیت فروشی به فرمت کنفدراسیون آسیا است که قبلا برایمان فرستاده است. یک مقدار نگران هستیم. تازه کرونا کمتر شده است. نگران هستیم تماشاگران بیش از ظرفیت ثبت نام تقاضای حضور در ورزشگاه داشته باشند. تمام شرایط را بررسی می کنیم. هنوز قطعی نشده است. فیفا هنوز جوابی نداده است. در عین حال باید یکسری فرم ها را ارسال می کردیم ولی نگفته اند تماشاگر قطعی باشد یا نباشد.

ادامه دارد...