شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصفهان#لیگ برتر#پدافند هوایی

رحیمی: توازن در لیگ تنیس روی میز برقرار شده/ هدف‌مان قهرمانی است


رحیمی: توازن در لیگ تنیس روی میز برقرار شده/ هدف‌مان قهرمانی است

سرمربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی اصفهان گفت: پارسال گفتم هدفمان حضور در فینال لیگ برتر است و نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم، اما امسال هدف‌مان قهرمانی خواهد بود.

حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم تنیس روی میز رعد پدافند پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: شرایط تیم ما امسال کمی متفاوت نسبت به پارسال است. فصل گذشته افشین نوروزی و محمد اصلمند در تیم ما حضور داشتند، ولی امسال این بازیکنان در تیم ما نیستند و به جای آنها از 2، 3 بازیکن جوان استفاده می‌کنیم. میعاد لطفی، آرین غفاری و میلاد عابدینیان که عضو تیم جوانان است، به جمع ما اضافه شده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ما به نسبت جوان شده، اما این نفرات جوان‌های باتجربه‌ای هستد و با توجه به اینکه دیگر بازیکنان در تیم‌های بیشتری پخش شده‌اند، امید قهرمانی داریم. وضعیت تیم هم خوب است و تمرینات به صورت انفرادی پیگیری می‌شود. هفته‌ای 2 روز دور هم جمع می‌شویم، اما بیشتر تمرینات به صورت انفرادی دنبال می‌شود. ان‌شاءلله برنامه مسابقات اعلام شود تا بعد از آن یک اردو بگذاریم و کارهای اصلی را انجام بدهیم. اتفاق تازه‌ای که در این فصل رخ داده، این است که تیم ما با هیئت استان اصفهان به توافق رسیده تا به این شهر منتقل شویم. اردوهای ما و همچنین میزبانی‌‌های ما و هزینه‌های تیم با استان اصفهان است و با نام رعد پدافند هوایی اصفهان در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی اصفهان درباره زمان شروع فصل جدید گفت: گمانه‌زنی‌ها و برنامه ابتدایی 6 آبان ماه را به عنوان تاریخ آغاز فصل جدید نشان می‌دهد. اما طی صحبت‌هایی که با دبیر فدراسیون انجام دادم، به خاطر عدم تکمیل مدارک چند تیم هنوز  هیچ چیز قطعی نیست. به جز تیم ما و یک تیم دیگر، هنوز بقیه تیم‌ها مدارک را تکمیل  نکرده‌اند. تا 20 مهر برای تکمیل مدارک فرصت باقیست  و اگر تکمیل نشود، بازهم زمان شروع عقب می‌افتد. ان‌شاءلله تیم‌ها همکاری کنند، چون این تعویق اصلا خوب نیست، چون لیگ به تعطیلات عید نوروزی مواجه شده و عجله‌ای می‌شود. اگر زودتر فصل را شروع کنیم، فواصل بازی‌ها استانداردتر می‌شود و هر چه دیرتر شروع کنیم، فشردگی افزایش پید ا می‌کند و این روی کیفیت تیم‌ها موثر خواهد بود. حضور هفت تیم قطعی شده و صحبت‌هایی مبنی بر هشت تیمی شدن مسابقات هم بود که هنوز مسجل نشده است.

وی درباره مدعیان قهرمانی این فصل عنوان کرد: پارسال  تیم پتروشیمی حضور نداشت و امسال هم این تیم حضور ندارد. با توجه به یارگیری‌هایی که شده، توازن  بین تیم‌ها برقرار شده است. فراسنج مدعی است و ما هم دوباره مدعی هستیم. من پارسال گفتم هدف‌مان حضور در فینال است و نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم، اما امسال هدف ما قهرمانی خواهد بود. تیم‌های دانشگاه آزاد و شهرد اری کرج هم دیگر مدعیان قهرمانی  به شمار می‌روند و فکر می‌کنم رقابت اصلی بین ما چهار تیم است.

رحیمی در پایان تصریح کرد: از سرهنگ محمد صانعی مدیرکل تربیت بدنی رعد پدافند هوایی ارتش و رضایی مدیر فنی تیم تشکر می‌کنم که همه زحمات روی  دوش آنهاست. امیدوارم بتوانیم در فصل جدید بهترین نتایج را به دست بیاوریم و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/