به گزارش برنا؛ لیونل مسی در جدیدترین گفت و گوی خود به فرانس فوتبال گفته: انتظار چنین پایانی را اصلا نداشتم. در ذهنم تصور می‌کردم قرار است به بارسلونا برگردم و به سرعت تمرینات را آغاز کنم. فکر می‌کردم همه چیز حل شده و تنها نیاز به امضای قرارداد دارم اما زمانی که به آن‌جا رسیده به من گفته شد چنین امکانی وجود ندارد. به من گفتند نمی‌توانی بمانی و باید دنبال باشگاهی جدید باشی. نمی‌توانستند قرارداد من راتمدید کنند واین مسئله برنامه‌های من را تغییر داد. قبول کردن این مسئله سخت بود.

مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه گفت: سخت بود تا قبول کنم باید خانه را ترک کنم. شرایط خانواده تغییر می‌‌کرد و بچه‌ها باید مدرسه‌شان را عوض می‌کردند. برای اولین بار چنین چیزی در زندگی‌ام مشاهده کردم. تصمیم داشتم فوتبالم را در بارسلونا خاتمه دهم.  شرایط سخت بود و تصور می‌کردم با هم از آن عبور کردیم اما در نهایت چاره‌ای جز جدایی نداشتم.

مسی در ادامه افزود: پاری‌سن‌ژرمن به من پیشنهاد پیوستن داد. از دیگر تیم‌ها هم پیشنهاد داشتم اما اعتراف می‌کنم که به سرعت توافق حاصل شد. پروژه پاریسی‌ها من را مجذوب کرد. مثل جاه‌طلبی باشگاه و بازیکنانی که دارند. حضور دوستانم در باشگاه هم اهمیت داشت زیرا می‌دانستم قرار است به یک کشور جدید بروم و قرار است از نو شروع کنم. فتح لیگ قهرمانان رویای همه اعضای پاری‌سن‌ژرمن است. این مسئله درست که است فتح لیگ قهرمانان هدف PSG است اما تیم‌های قدرتمند دیگری چون چلسی هم در این جام حضور دارند. به همراه منچسرتها، رئال مادرید، اینتر و بایرن.

برنده ۶ توپ طلا در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم شانس اصلی باشم و هیچ‌وقت دوست نداشتم تا زمان مشخص شدن نتیجه درباره آن صحبت کنم. برنده شدن یک توپ طلای دیگر عالی است زیرا همین حالا هم دریافت ۶ توپ طلا س خوبی دارد. تابستان گذشته جامی برنده شدم که نداشتم. کوپا آمریکا. اگر یک توپ طلای دیگر برنده شوم خوشحال خواهم بود اما به آن فکر نمی‌کنم.