شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انقلابی

حمایت بسیج اساتید دانشگاه هنر از مدیریت انقلابی در دانشگاه ها


حمایت بسیج اساتید دانشگاه هنر از مدیریت انقلابی در دانشگاه ها

بسیج اساتید دانشگاه هنر در نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حمایت صریح و قاطع خود را از مدیران و مدیریت انقلابی در دانشگاه ها اعلام می دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج اساتید دانشگاه هنر در نامه ای به زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  حمایت صریح و قاطع خود را از مدیران و مدیریت انقلابی در دانشگاه ها اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"حَسبْنََُا اللََّهُ وَ نعِمَْ الوْکَیلُ نعِْمَ الْموَْلْى وَ نعِمَْ النَّصََّیر"

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر زلفی گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فن آوری

سلام علیکم،

در این دوران حساس با وجود جریان های متعدد معاند که در کمین شکست انقلاب و کشور بودند از اینکه بار دیگر رای قاطع ملت، انقلاب را به اهلش برگرداند ، خدا را شاکریم. همچنین انتخاب وانتصاب شایسته جنابعالی که سرمایه گرانمایه کشور و دولت مردمی هستید را تبریک عرض می نماییم.

اقدامات مجدانه ومتعهدانه ریاست محترم جمهور در بخش های مختلف اجرایی برای آحاد ملت نوید بخش فصل تازه ای از سبک مدیریت کشوراست که بی گمان در وزارت علوم نیز با روحیه جهادی جنابعالی، افق پیش رو چنین می نماید.

اما به عنوان مرجعی که طی دوران ها از نزدیک با چالش های مختلف دانشگاه روبه رو بوده یکی از موانع تحول گرایی را عدم حمایت از رویکردها و جریان های انقلابی و سپردن مدیریت بخش های مختلف کشور به دست نا اهلان می داند.

لذا بسیج اساتید دانشگاه هنر با در نظر گرفتن رای و خواست ملت ایران که در قوای مجریه و مقننه متجلی است و رهنمود های آینده نگر و حکیمانه مقام معظم رهبری و مواضع صریح نماینده محترم ایشان در حوزه دانشگاهی، جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای رستمی درباره نحوه مدیریت دانشگاه ها حمایت صریح و قاطع خود را از مدیران و مدیریت انقلابی اعلام می دارد.

همچنین رویکرد دولت مردمی جناب آقای رئیسی و تعهدات مکتوب دولتمردان ایشان را به عنوان مرجع مطالبات خویش قرار داده و از جنابعالی نیز خواستار جاری ساختن آن در بخشهای مختلف دانشگاه هنر است. ضمن اینکه تشکل بسیج آمادگی خود را برای همکاری با وزارت محترم علوم در کلیه جنبه های علمی، پژوهشی و فرهنگی و اجرایی اعلام می دارد.

انتهای پیام/