شهرخبر

پایان مامور SD LURE

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: «ابوالحسن بنی‌صدر» اولین رئیس‌ جمهور ایران، امروز در سن ۸۸ سالگی در پاریس مُرد. بر اساس اسناد لانه جاسوسی آمریکا، بنی صدر به خاطر جاه طلبی هایش سربازگیری شده بود و سفارت آمریکا، اسم رمز SD LURE  را درباره وی به کار می برد.

او پس از ریاست جمهوری، بازیچه سازمان منافقین (مجاهدین خلق) شد و خیانت های دنباله داری را در زمینه درگیر کردن کشور به دوقطبی های فرساینده و سوء مدیریت بیمار گونه در آغاز جنگ تحمیلی صدام انجام داد. تا جایی که بخش بزرگی از مناطق جنوبی و غربی کشور بدون هیچ زحمتی، به اشغال ارتش متجاوز صدام درآمد.

بنی صدر پس از رو شدن دستش و در حالی که طعمه ای در خدمت سرکرده سازمان تروریستی منافقین شده بود، به همراه مسعود رجوی از کشور گریخت. امام خمینی (ره) در چندین نوبت، با تلویح و تصریح نسبت به این نگون بختی بنی صدر هشدار دادند.

امام(ره) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بنی صدر فرمودند: «من یک کلمه به آقای بنی صدر تذکر میدهم، این کلمه تذکر برای همه است، «حب الدنیا رأس کل خطیئه. یعنی دنیادوستی در رأس همه خطاهاست" (صحیفه نور، ج 11، ص 257).

 امام بعد از چند نوبت نصیحت فرمودند " اینکه من همیشه نصیحت می کنم به آقایان و می خواهم کاملا روی روش صحیح عمل بشود , روی قوانین عمل بشود و تخلف می شود و مع ذلک من نصیحت می کنم به آقایان این نه از باب این است که در ملت ما یک ضعفی پیدا شده و ملت ما دیگر به احکام اسلام اعتنایی ندارد. من تا آنجایی که اخلاق اسلامی اقتضاء می کند همه اینها را به آرامش دعوت خواهم کرد نصیحت خاضعانه خواهم کرد . لکن آن روزی که من احساس خطر برای جمهوری اسلامی بکنم آن روز این طور نیست که باز بنشینم نصیحت کنم , دست همه را قطع خواهم کرد .آن شخص هر که می خواهد باشد در هر مقامی می خواهد باشد قبل از اینکه شورش پیدا بشود من او را به جای خودش می نشانم " ( صحیفه امام , ج 14 , ص 416- 417).

رهبر انقلاب همچنین پس از عزل بنی صدر فرمودند "خدا می داند که من مکرر به این گفتم که آقا اینها تو را تباه میکنند این گرگ هایی که دور تو جمع شده‏اند وبه هیچ چیز عقیده ندارند، تو را از بین می برند، گوش نکرد، هی قسم خورد که اینها فداکار هستند..." (همان، ج 15، ص 69 و 68).

امروز بر حسب تقویم و حیات مادی، روز پایان عمر ابوالحسن بنی صدر است؛ اما او در حقیقت، چهار دهه قبل، زمانی که به خاطر جاه طلبی هایش، ابتدا گرفتار دام آمریکا و سپس گروهک های نفاق شده بود، از پا در آمد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.